Gatavojoties Azerbaidžānas F1 sacensībām, astoņi piloti, ieskaitot abus “Mercedes” vienības braucējus, tikuši pie jauniem motoriem. Savukārt citu jaudas agregāta komponenšu maiņas veiktas lielākajai daļai čempionāta dalībnieku.

Vienas sezonas laikā ļauts izmantot četrus iekšdedzes dzinējus. Pirms sacensībām Baku trasē jaunus motorus saņēmuši “Mercedes” piloti Luiss Hamiltons Džordžs Rasels, “Aston Martin” piloti Fernando Alonso un Lenss Strols, tāpat arī Logans Sardžents, Aleksandrs Albons, Oksars Piastri un Juki Cunoda.

Tikmēr 12 piloti tikuši pie jaunām turbīnām. Arī tās visas sezonas laikā atļautas četras, pirms pienākas sods. Jaunas turbīnas saņēmuši “Ferrari” braucēji Šarls Leklērs un Karloss Saincs, arī Hamiltons, Rasels, Alonso, Strols, Piastri, Cunoda, Albons, Sardžents, tāpat Kevins Magnusens un Niko Hilkenbergs.

Jaunas MGU-H un MGU-K hibrīda sistēmas ieguvuši Hamiltons, Rasels, Alonso, Strols, Piastri, Hilkenbergs, Cunoda, Albons, Sardžents. Tikai MGU-H maiņa veikta Sainca un Magnusena formulām. Arī šīs sistēmas sezonas laikā atļautas četras.

Katrs pilots sezonā drīkst izmantot astoņas izplūdes sistēmas. To maiņa uz Azerbaidžānas GP veikta gandrīz visiem – kopumā 16 pilotiem, starp kuriem ir arī čempionāta līdervienības “Red Bull” pārstāvji Makss Verstapens un Serhio Peress.