“Ferrari” boss Frederiks Vasērs kategoriski nevēlas, lai “Andretti Cadillac” vienība startētu F1 čempionātā. Šo nostāju viņš pamato ar faktu, ka pašreizējās komandas ir pārdzīvojušas laikus, kad tika piedzīvoti zaudējumi un dažas no tām bija tuvu bankrotam.

Čempionātam vēlas pievienoties vairākas jaunās komandas, taču tieši Maikla Andreti aizsāktais un koncerna “General Motors” atbalstītais projekts ir vistuvāk tam. Dažu F1 komandu vadītāji labprāt uzņemtu savā pulkā “Andretti Cadillac”, taču daži nostājas pret šādu pavērsienu, ieskaitot “Ferrari” bosu.

“Mans viedoklis ir tāds, ka desmit komandas ir ieguldījušas milzīgas pūles jau tajā laikā, kad atrasties uz starta, un dažām no tām pat izdzīvot, bija grūts uzdevums,” skaidro “Ferrari” vadītājs Vasērs. “Jābūt ārkārtīgi lielam iemeslam, lai mēs tagad pieņemtu vēl vienu komandu. Fakts, ka tā būs amerikāņu komanda, nav gana labs iemesls. Pirmkārt, mums jau ir viena amerikāņu komanda, par to jāpateicas “Haas”. Otrkārt, ja gribi, lai izceļas valsts, tas ir pilotu uzdevums. Paskatieties, kas notiek Nīderlandē. Viņiem šobrīd ir lielākie panākumi, bet viņiem nav savas komandas, viņiem ir Makss Verstapens. F1 čempionātam ASV veicas labi. Ja vēlaties, lai ASV gūst panākumus, es drīzāk teiktu, ka viņiem ir vajadzīgs amerikāņu pilots, nevis komanda.”

Jautāts, vai tas nemaina situāciju, ja čempionātā grib ienākts kāds no lielajiem autoražotājiem, Vasērs saka: “Man vēlreiz jāatgādina, ka mēs visi kopā veicām milzīgus ieguldījumus. Ja kāds tagad vēlas mums pievienoties, pārējiem dalībniekiem no tā jāgūst labums. Tas nozīmē, ka viņiem jādod kāds pienesums “Formulai 1″. Nedomāju, ka vērtība ir tas, no kādas valsts šī komanda nāk.”

“Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners savos izteikumos nav tik kategorisks, taču arī pauž skepsi par “Andretti Cadillac” plāniem. Viņš uzskata, ka “General Motors” šajā projektā vairāk ir kā izkārtne un Amerikas autoražotājs negatavojas celt savu F1 rūpnīcu.

“GM ir liels zīmols, bet mani interesē, kāds būs viņu modelis,” saka Horners. “Pieņemu, ka viņi negatavojas celt F1 rūpnīcu, tādu kā mūsējā. Pieņemu, ka viņi drīzāk strādās, izmantojot savu zīmolu.”