“Red Bull” komanda šobrīd pilnībā pārslēdzas darbam pie 2024. gada F1 modeļa izstrādes un šīs sezonas mašīnai uzlabojumi vairs nav paredzēti, paziņojis Kristians Horners.
Ungārijas posmā “Red Bull” izcīnīja kārtējo uzvaru, pirmajā vietā finišējot Maksam Verstapenam. Uz šo sacīksti komanda bija atvedusi līdz šim lielākos mašīnas uzlabojumus šajā sezonā, kas ietvēra jaunus sānu pontonus un grīdu. Lai gan kvalifikācijā Verstapens piekāpās Luisam Hamiltonam, sacīkstē tuvāko sekotāju Lando Norisu pārspēja par vairāk nekā pusminūti.
Vēja tunelī pavadāmais laiks katrai komandai atšķiras, atkarībā no kopvērtējumā izcīnītās pozīcijas. Būdama vadošā vienība, “Red Bull” šajā ziņā cieš visvairāk. Šajā brīdī “Red Bull” var rēķināties ar tikai 70% no pamata laika, kamēr “Mercedes” tie ir 75%, “Aston Martin” komandai 80% un “Ferrari” vienībai 85%.
“Ņemot vērā pārsvaru, kas mums ir, tagad patiešām jākoncentrējas uz nākamo gadu,” paziņojis komandas vadītājs Kristians Horners. “Mums ir ievērojams laika deficīts darbam vēja tunelī, ja salīdzinām ar konkurentiem, tāpēc jābūt ļoti izlēmīgiem attiecībā uz to, kā šo laiku sadalīt.”
Turklāt “Red Bull” vēl šobrīd ir spēkā papildus 10% laika samazinājums darbam vēja tunelī saistībā ar pērn konstatēto budžeta griestu pārkāpšanu.
“Šis sods ir spēkā līdz oktobrim,” skaidro Horners. “Ņemot vērā to testus, ko varam paveikt nedēļas laikā, salīdzinot ar konkurentiem, mums laika ir ievērojami mazāk. Un mēs ļoti zaudējam laiku tām komandām, kas atrodas ceturtajā un piektajā vietā. Ja salīdzinām ar to, cik testus var veikt “McLaren” komanda [95% no pamata laika], tad šī jau ir pavisam milzīga atšķirība. Tāpēc mums jābūt ļoti izvēlīgiem attiecībā to veicamajiem testiem. Līdz ar to inženieru komanda rūpnīcā Miltonkeinsā dara neticamu darbu, efektīvi un produktīvi attīstot automašīnu.”
Zināmas izmaiņas šī gada “Red Bull” modelis varētu piedzīvot ātrajās Spā-Frankosampas un Moncas trasēs, tomēr tie nebūs jauni uzlabojumi, apstiprina Horners.