Makss Verstapens skaidro, ka Lasvegasas GP startā izstūma no trases Šarlu Leklēru, jo mašīnai tobrīd bija pazudusi saķere ar trasi. Serhio Peress tikmēr atzīst, ka sacensību noslēgumā nav gaidījis uzbrukumu no Leklēra, kuram tādā veidā izdevās atkarot otro vietu. Tikmēr pats Leklērs un arī viņa sāncenši ir sajūsmā par to, kādas cīņas tika aizvadītas jaunajā ielu trasē.

Verstapens: “Cīņā ar Leklēru zaudēju saķeri”

“Red Bull” pilots Verstapens vadību pārņēma Lasvegasas GP startā, taču par manevru pret Leklēru vēlāk saņēma piecu sekunžu sodu. Lai gan cīņu pēc pitstopa nācās atsākt no piektās pozīcijas, viņam izdevās apdzīt visus priekšā braucošos un, pat neskatoties uz sadursmi ar Džordžu Raselu, izcīnīt jau 18. uzvaru šosezon.

Lasvegasas GP oficiālais video apskats >>

“Tas bija saspringts moments, mēģināju startā tikt priekšā,” cīņu ar Leklēru izskaidro Verstapens. “Domāju, mēs abi bremzējām par vēlu, un tad man vienkārši pazuda saķere. Beigās izbraucām ārpus trases, un tiesneši piešķīra man sodu. Tas mūs nostādīja iedzinējos. Nācās apdzīt diezgan daudz citas mašīnas, tad vēl bija drošības auto. Tobrīd sacīkstē bija daudz notikumu. Mēģināju veikt apdzīšanas, lai atgrieztos cīņā ar Serhio un Šarlu. Varējāt labi redzēt, ka DRS šajā trasē darbojas ļoti spēcīgi. Pat tad, kad nonāc priekšā, ja pilots, kurš brauc aizmugurē, noturas DRS zonā, viņam ir iespēja atgūt pozīciju. Tas šeit radīja daudzas labas cīņas. Bija ļoti aizraujoši.”

Pēc sadursmes ar Rasela “Mercedes” formulu tika bojāts Verstapena auto priekšējais antispārns, kas arī ietekmēja vadāmību, tomēr tika pieņemts lēmums pitstopa laikā to nelabot un nemainīt.

“Esam apmierināti, ka antispārnu neaiztikām,” secina uzvarētājs. “Tas izskatījās diezgan bojāts. Ar struktūru viss bija labi, bet ne ideāli. Mašīna līkumos bija grūtāk pagriežama, bet, par laimi, neskatoties uz to, izdevās uzvarēt šajā sacīkstē.”

Peress: “Arī pats vairākas reizes nobloķēju riteņus”

Verstapena komandas biedrs Peress bija tuvu otrajai vietai. Sagaidījis Leklēra kļūdu, viņš nonāca sāncensim priekšā, taču pēdējā aplī “Ferrari” pilots atbildēja ar apdzīšanas manevru un atguva zaudēto otro pozīciju.

“Šarls aizbrauca taisni – dažbrīd uznākušo vēja brāzmu dēļ nebija viegli,” atzina Peress. “Es pats vairākas reizes nobloķēju riteņus, bet laimīgā kārtā noturējos trasē. Beigās negaidīju, ka Šarls veiks apdzīšanu. Pirms tam viņš atpalika 0.7 sekundes, bet tobrīd jau bija man klāt, līdz ar to labs sniegums no viņa puses. Sākumā salauzu priekšējo antispārnu, faktiski atkrītot uz beigām, no kurienes bija jālaužas augstāk. Viss gāja labi, ātrums bija ļoti labs un drīz vien nonācām atpakaļ cīņā par vadošajām vietām.”

Leklērs: “Vajag vairāk šādas sacīkstes”

Leklērs, protams, nav apmierināts, ka pirmo starta vietu neizdevās pārvērst uzvarā, taču ir absolūti sajūsmināts par cīņām, ko nodrošināja Lasvegasas ielu trase.

“Man žēl, ka paliku otrais, bet, no otras puses, esmu drošs, ka visi lieliski pavadīja laiku, skatoties šo sacīksti,” viņš sacīja pēc finiša. “Es to ļoti, ļoti izbaudīju. Mums vajadzētu vairāk tādu sacīkšu, kur ir šādas cīņas, jo tās ir ļoti baudāmas. Šāda sacīkste mums bija vajadzīga. Protams, nedēļas nogale nesākās tā, kā vajadzēja, bet priecājos, ka viss beidzās šādi. Šis ir neticams čempionāts. Nav bijusi labāka sacīkste, kā pirmā sacīkste Lasvegasā. Enerģija, kas valda ap šo pilsētu, ir fantastiska. Starts nebija viegls, jo Makss, šķiet, zaudēja saķeri, kā dēļ izstūma mani ārpusē. Bet man pietika ātruma, lai vēlāk viņu apdzītu. Mums nepaveicās ar drošības mašīnu, kad neiebraucām pitstopā, jo nezinājām, ko darīs citi. Tā vietā saglabājām pirmo pozīciju. Beigās ar vecākām riepām bija grūti, bet ir iegūta otrā vieta ar daudzām cīņām.”