Makss Verstapens pēc Monako “Grand Prix” atzinis, ka šīs nav bijušas īstas sacīkstes, ņemot vērā, ka faktiski visā to garumā nācies taupīt riepas un braukt par četrām sekundēm aplī lēnāk nekā iespējams. “Red Bull” pilots ierindojās sestajā vietā, pēc starta tā arī nespējot pacelties par kādu pozīciju augstāk.
Pirmo desmit pozīciju ieguvēji Monako trasē finišēja tādā secībā, kādā startēja. Pēc sacensību apturēšanas pirmajā aplī, Verstapens saņēma vidējā sastāva riepas, tāpat kā priekšā esošais Džordžs Rasels un aizmugurē braucošais Luiss Hamiltons. Pirmie četri braucēji ar cietajām riepām varēja braukt ātrāk, jo tās spēj izturēt ilgāk, līdz ar ko ātri vien aizbēga no šīs trijotnes.
“Sarkanie karogi mums sacensības nedaudz sabojāja, jo bija jāuzliek vidējā sastāva riepas, ar ko jābrauc līdz galam, bet citiem bija brīvs pitstops,” skaidro Verstapens. “Tas nozīmē, ka bija daudz jātaupa riepas. Vienkārši centos sekot Džordžam. Taupot riepas, nācās braukt ļoti lēni. Tas bija garlaicīgi. Taisnēs faktiski tika braukts ar pus gāzi, dažviet ar augstāku pārnesumu, nekā tas būtu normālos apstākļos. Vairāk vai mazāk četras sekundes lēnāk nekā varētu. Tās īsti nav sacīkstes.”
Apdzīšana Monako trasē vienmēr bijusi sarežģīta, bet šobrīd, kad F1 spēkrati ir vēl platāki un garāki nekā agrāk, pie normāliem apstākļiem to paveikt ir praktiski neiespējami. Līdz ar to īpaši aizraujoša ir kvalifikācijas cīņa par starta vietām. Tikmēr Verstapens aicinājis veikt kādas izmaiņas, lai uzlabotu šovu tieši sacensībās.
“Ja ir tāda iespēja, es ieteiktu varbūt pamainīt dažas lietas, lai skatāmību padarītu labāku,” saka Verstapens. “Jo visādi citādi šī ir forša nedēļas nogale. Tikai svētdiena, diemžēl, ir diezgan garlaicīga. Scenārijs citādi ir lielisks. Ja atrastu veidu, kā uzlabot pašas sacīkstes, kāpēc gan nē? Tas, iespējams, būtu vēlamais risinājums.”
Pēc aizvadītiem astoņiem posmiem Verstapena pārsvars pār tuvāko sekotāju, Monako posma uzvarētāju Šarlu Leklēru no “Ferrari” komandas ir 31 punkts. Jāpiebilst, ka pirms gada pēc pirmajiem astoņiem posmiem holandietis bija jau 69 punktus priekšā tā brīža otrās vietas īpašniekam, komandas biedram Serhio Peresam.