Šarls Leklērs pēc “Ferrari” komandai graujoši neveiksmīgā Kanādas posma atzinis, ka dažbrīd motora problēmu dēļ nācies zaudēt pat pusotru sekundi aplī. Karloss Saincs, kurš izstājās pēc avārijas, tikmēr paudis, ka ātruma kritums, kas bija novērojams Monreālas trasē, visticamāk bija izņēmuma gadījums un turpmāk neatkārtosies.

Leklērs nespēj izskaidrot problēmas iemeslu

Kvalifikācijā neviens no “Ferrari” braucējiem neiekļuva trešajā kārtā. Leklērs vienubrīd jau bija pacēlies uz pirmo desmitnieku, taču vēlāk atkrita zemāk, galu galā izstājoties dzinēja problēmu dēļ, kad jau bija atkritis uz pēdējo vietu. Sportists stāsta, ka taisnēs būtiski pietrūcis ātruma, līdz ar to citi spējuši aizbraukt garām.

“Es nezinu, kas notika,” pēc izstāšanās sacīja Leklērs. “Domāju, ka zaudējām ap 0.6 sekundēm aplī, bet dažos apļos tās bija pat 1.2 vai 1.5 sekundes. Katru reizi, kad spiedu gāzes pedāli, nezināju, ko var sagaidīt. Pirmkārt, bija ļoti sarežģīti braukt. Nebija patīkami, jo taisnēs mani apdzina visi. Katrā aplī vajadzēja pārslēgties desmit vai 15 reizes, mēģinot visu pārstartēt un panākt, lai darbotos.”

Leklērs atzina, ka slapjā trasē ar problēmu sadzīvot bijis vieglāk: “Sacensību pirmajā pusē, manuprāt, mēs ar to tikām galā diezgan labi. Tā kā bija slapjš, zaudēto varējām atgūt līkumos, tāpēc likās, ka varu finišēt punktos. Tiklīdz trase nožuva, taisnēs aizvien daudz zaudēju. Bija labāk, kad bija pilnībā slapjš. Visgrūtāk bija, kad dažviet bija sauss, bet dažviet mitrs. Sausa bija tikai viena trajektorija un tiklīdz izbrauc no tās divus vai trīs centimetrus, tas ir viss.”

Saincs neizpratnē par avārijas cēloni

Arī Saincam nebija daudz cerību uz finišu pirmajā desmitniekā, bet sacensības viņam beidzās, kad žūstošajā trasē vienā no līkumiem viņa spēkrats saslīdēja un aizķēra Aleksa Albona “Williams” formulu.

“Šī bija viena no tām sacīkstēm, kurā ātrums tā arī neparādījās,” secina Saincs. “Mašīnai arī bija pāris bojājumi no vairākām sadursmēm, kas bija šajā trakajā sacīkstē. Taču ātruma jebkurā gadījumā pietrūka, lai varētu veikt apdzīšanas. Tikai beigās, kad braucām ar slikiem, vienubrīd sāka šķist, ka varētu būt potenciāls punktiem, jo sāku palikt ātrāks. Mēģināju riskēt, lai otrajā sektorā būtu tuvu un apdzītu priekšā braucošos ar DRS. Laikam uzbraucu slapjam asfaltam, nezinu. Tas bija savādi, ka saslīdēju līkuma vidū, ar ko sacensības bija galā. Ļoti vāja un sarūgtinoša nedēļas nogale visai komandai. Domāju, ka Kanādas GP bija izņēmums, īpašs posms un jāsaprot, kas mums kā komandai notika. Skaidrs, ka citi kaut ko kvalifikācijā izdarīja ar riepām, lai tās būtu sagatavotas labāk.”

Neskatoties uz neveiksmēm Kanādā, kopvērtējumā pēc deviņiem posmiem Leklērs saglabā otro pozīciju, lai arī zaudē Maksam Verstapenam jau 56 punktus. Saincs ir ceturtais, 23 punktus aiz Lando Norisa. “McLaren” vienība tagad pietuvojusies Konstruktoru kausā cīņā par otro vietu, kur “Ferrari” pašlaik 40 punktus priekšā.

Kopvērtējums: