Ņemot vērā, ka “Mercedes” plāno uzsākt sadarbību ar “Alpine” komandu, “McLaren” apsver iespēju lauzt līgumu un 2026. gadā sākt izmantot “Red Bull” un “Ford” sadarbībā tapušos F1 jaudas agregātus.

Pagājušā gada novembrī “McLaren” pagarināja pašreizējo sadarbības līgumu ar “Mercedes” rūpnīcu līdz pat 2030. gadam. Tomēr tagad parādījušās bažas, ka tas varētu tikt lauzts.

“Alpine” pašlaik nopietni apsver pārtraukt savu “Renault” dzinēju programmu. Nav arī noslēpums, ka tādā gadījumā Francijas autoražotāja komandai motorus piegādātu tieši “Mercedes”, ar ko jau kādu laiku notiek padziļinātas pārrunas.

“Kad viņi pieņems stratēģisko lēmumu, turpināt savu dzinēju programmu vai nē, varēsim sākt slēgt vienošanos,” izteicies “Mercedes” komandas boss Toto Volfs.

Vācu izdevums “Auto Motor und Sport” savukārt raksta, ka “McLaren” un arī “Williams” komandas sākušas satraukties, vai “Mercedes” būs tāda kapacitāte līdzšinējā kvalitātē turpināt sniegt tehnisko palīdzību, ja motori tiks piegādāti vēl trešajai komandai. Turklāt no 2026. gada hibrīda motori būs vēl sarežģītāki.

“McLaren” līdz ar to apsver iespēju izmantot “Red Bull” un “Ford” kopdarbībā radītos dzinējus. “McLaren” izpilddirektors Zaks Brauns jau pērn apmeklēja “Red Bull Powertrains” rūpnīcu.

“Man ir lieliskas attiecības ar “Ford izpilddirektoru Džimu Ferliju,” atklāj Brauns. “Mēs tikāmies pagājušajā gadā, un es apmeklēju rūpnīcu. Tas bija vēl pirms nolēmām pagarināt līgumu ar “Mercedes”.”

“Auto Motor und Sport” vēsta, ka Brauns joprojām ir kontaktā ar “Red Bull Powertrains” pārstāvjiem, un sadarbības uzsākšana ir iespējama.