Džordžs Rasels atzinis, ka “Mercedes” mašīnu ātrums kvalifikācijā licis kļūdaini cerēt, ka Singapūras GP sacīkstē izdosies kāpt uz pjedestāla. “Ferrari” pilots Šarls Leklērs tikmēr atzinis, ka kvalifikācijā palicis bez rezultāta savas vainas dēļ, kas savukārt sacensībās neļāva pacīnīties par kaut ko vairāk.

“Mercedes” piloti kvalifikācijā izcīnīja otro starta rindu. Rasels sacensībās startēja ceturtais, tika priekšā neatbilstošu riepu stratēģiju pielietojušajam komandas biedram Luisam Hamiltonam, taču palaida priekšā ātru “McLaren” pilotu Oskaru Piastri, finišējot tajā pašā ceturtajā pozīcijā.

“Pēc ļoti sarežģītās piektdienas, mēs ar prieku būtu pieņēmuši ceturto vietu sacīkstē,” saka Rasels. “Tomēr ātrums kvalifikācijā lika domāt, ka varam sasniegt ko vairāk. Bet sacensības svētdien izvērsās grūtas, gan no ātruma, gan fiziskās slodzes viedokļa. “McLaren” bija iespaidīgi – citā līgā, bet Makss [Verstapens] bija soli mums priekšā. Spējām noturēt aizmugurē Šarlu ar “Ferrari”, līdz ar to izdevās saglābt vismaz kaut ko. Ņemot vērā mašīnas ātrumu, tas bija pats augstākais, ko varējām sasniegt.”

Leklērs startēja tikai devītais, jo kvalifikācijas trešajā kārtā viņa vienīgais uzrādītais apļa laiks tika dzēsts par trases robežu pārkāpšanu. Sportists pēc sesijas steidza vainot priekšējo riepu temperatūru, bet sacensībās aizcīnījās līdz piektajai vietai, pēc kā savu teikto atsauca. Lai gan Hamiltonu Leklērs apdzina salīdzinoši viegli, Raselu pēdējos apļos uzveikt neizdevās.

“Bija jāsamaksā cena par slikto kvalifikāciju,” sacīja Leklērs. “Un gribu arī atsaukt pēc kvalifikācijas sacīto. Teicu, ka riepas nestrādāja pareizi, bet tā nebija. Tagad uz to atskatoties, varu teikt, ka tā gadās, ka riepas kaut kad īsti nestrādā, bet tev kā braucējam savs darāmais ir jāpadara. Un es to kvalifikācijā neizdarīju. Tāpēc vaina vairāk ir uz manis, bet sacīkstē par to bija jāsamaksā.”

Kamēr Verstapens Singapūras posmu noslēdza stabilā otrajā vietā, otrs “Red Bull” pilots Serhio Peress palika vien desmitais. Sacensības sportists sāka vien no 13. pozīcijas, jau sākumā pacēlās uz desmito vietu, bet iestrēga aiz Franko Kolapinto, vēlāk arī Niko Hilkenberga.

“Ņemot vērā, cik grūti bija apdzīt, bija nepieciešams būt augstākās pozīcijās,” secina Peress. “Tā bija pilnīga katastrofa, visu sacīksti braukt aiz Niko. Startā apdzinu trīs mašīnas, bet pēc tam viss izvērtās sarežģīti. Zaudējām arī uz stratēģijas rēķina. Bija problēmas ar mašīnas lēkāšanu un balansējumu. Žēl, ka kvalificējāmies tik zemu, bet apzināmies, kas bija problēmas. Ostinā vajag atkal būt augstāk, jo standarta trasēs mūsu ātrumam vajadzētu būt labākam.”