Formula 1 līdzjutējiem jau pavisam drīz būs jāpierod pie jauna auto giganta ienākšanas čempionāta apritē, jo “Audi” ir iegādājušies “Sauber” komandu un izkaluši lielus plānus, lai paceltu Hinvilā bāzēto vienību jaunos augstumos.
Zīmīgi, ka iegādāta tieši “Sauber”, jo tā jau reiz nonāca vienā vācu autobūves firmas paspārnē, tomēr tolaik tie bija “BMW”, kas pacēla lejas ešalona komandu līdz jauniem augstumiem, regulāri pat cīnoties par uzvarām. Cik straujš bija lēciens iekšā, tikpat naski arī naudas krāns tika aizgriezts, sākoties globālajai finanšu krīzei.
Iemesls tik straujiem lēmumiem nav nekas mistisks – lēmumi tika pieņemti balstoties uz grāmatvežu tabulām, kas liecināja, ka palikšana sportā gala summas šūnu iekrāso sarkanos toņos.
Atšķirībā no privātajām vienībām, kas faktiski ir izmirušas vai nonākušas lielu koncernu paspārnē, autoražotāji ne tikai F1, bet arī autosportu izmanto kā mārketinga rīku. Bērni ar “Audi” F1 cepurīti, visticamāk, sagaidot pilngadību drīzāk iegādāsies “Audi” markas automašīnu, it īpaši, ja viņi aktīvi seko autosportam.
Vēlme būt piederīgam konkrētam zīmolam nav vienīgais iemesls. Lai gan sacīkšu mašīnas ievērojami atšķiras no braucamrīkiem uz ceļa, sacīkstes ir virzītājspēks efektivitātē un kreatīvos risinājumos. Šī saikne ir pierādījusies jau sen. Pat “Audi” mehānisms, kas kontrolē spiedienu riepās, tika izstrādāts balstoties uz datiem, kas gūti pēc sacīkšu braucēja Mikeles Alboreto traģiskās bojāejas Moncā.
“Audi” sasniegumi rallijā, bezceļu rallijreidos, izturības sacīkstēs un pat pirmskara sacensībās vēl zem “Auto Union” zīmola apliecina, ka tehniskās zināšanas prot izmantot cīņā ar konkurentiem un hronometru, liekot treknu kvalitātes zīmolu arī ielas auto lauciņā, piedāvājot plašu klāstu gan ātruma cienītājiem, gan ģimenēm ar bērniem un mājdzīvniekiem. Skaidrs, ka visvienkāršāk sev piemērotāko automašīnu atrast būs iespējams BRCauto.eu mājaslapā.