Pēc šonedēļ gaidāmā posma Abū Dabī Kevins Magnusens noslēgs karjeru “Formulā 1”. Dāņu pilots jau parakstījis līgumu par startēšanu izturības sacīkstēs BMW rūpnīcas komandas sastāvā. Zināms arī, kur nākamgad startēs Miks Šūmahers un Logans Sardžents.

Nākamajā sezonā Magnusens startēs ar “BMW M Hybrid V8 LMDh” prototipu, taču vēl nav paziņots, kurā čempionātā. Pašlaik BMW rūpnīca ir pārstāvēta gan izturības sacīkšu pasaules čempionātā (FIA WEC), gan Ziemeļamerikā bāzētajā “IMSA SportsCar” čempionātā.

Magnusenam jau ir pieredze šāda veida sacīkstēs. 2021. gadā viņš aizvadīja sezonu “IMSA SportsCar” seriālā, kur kopā ar Rendžeru van der Zandi pārstāvēja “Chip Ganassi Racing” komandu un startēja ar “Cadillac DPi-V.R”, uzvarot posmā Detroitā. Togad Magnusens arī līdz šim vienīgo reizi piedalījās Lemānas 24 stundu sacīkstē, kur brauca LMP2 klasē.

Tikmēr kļuvis zināms, ka Miks Šūmahers arī nākamgad turpinās startēt FIA WEC, kur atkal pārstāvēs “Alpine” rūpnīcas komandu. Šogad viņš jau pilotēja “Alpine A424 LMDh” prototipu, vienīgo reizi uz pjedestāla uzkāpjot priekšpēdējā posmā Fudži trasē. Nesen tika paziņots, ka Šūmahers nākamgad neturpinās darbu kā “Mercedes” F1 komandas rezervists. Cerība atgriezties uz starta F1 čempionātā kārtējo reizi nav piepildījusies.

Vēl viens pilots, kurš šogad vēl bija uz starta, bet turpmāk F1 trasēs vairs nebūs redzams, ir Logans Sardžents. Lai gan, drīz pēc atlaišanas no “Williams” komandas, amerikānis noorganizēja sev “IndyCar” testus, šajā čempionātā viņš, vismaz pagaidām, nebūs redzams. Sardžents panācis vienošanos ar “Genesis” rūpnīcu par sezonas aizvadīšanu “European Le Mans Series” ar LMP2 prototipu. Nupat “Genesis” paziņoja par plānu 2026. gadā pievienoties FIA WEC ar GMR-001 prototipu. Nākotnē Sardžents, iespējams, pilotēs vienu no tiem.