Bijušais F1 pilots Huans Pablo Montoija uzskata, ka Maksam Verstapenam vajadzētu samierināties ar algas samazinājumu, lai varētu aiziet no “Red Bull” komandas un nākamgad startēt ar konkurētspējīgāku mašīnu. Ralfs Šūmahers tikmēr atklāj, ka interesi par četrkārtējo čempionu izrāda četras komandas.
Pēdējā gada laikā par Verstapena aiziešanu no tagadējās komandas runāts ļoti daudz. Pērn atklātu interesi par sportistu izrādīja “Mercedes” vadītājs Toto Volfs, taču abi vienojās, ka pagaidām ies katrs savu ceļu. Tagad, kad “Red Bull” krietni zaudējusi konkurētspēju, Verstapenam vairs nav tik daudz argumentu, lai pieprasītu jebkādu samaksu, uzskata Montoija.
“Ja es būtu Makss, es būtu satraukts,” sacīja kādreizējais “Williams” un “McLaren” pilots Montoija. “Pirms sešiem mēnešiem viņš varēja doties uz jebkuru komandu, paprasīt jebkuru samaksu un viņam tā tiktu maksāta. Ņemot vērā, kā šobrīd iet “Red Bull”, viņš varētu doties pie Toto uz prasīt, lai viņam maksā mazāk, nekā būtu jāmaksā, bet ļauj braukt ar “Mercedes”. Vai viņš tā gribētu darīt?”
Montoija ir pārliecināts, ka Verstapens nepaliks “Red Bull” sastāvā, ja vien gribēs braukt ar ātrāko mašīnu.
“Šis ir beigu sākums Maksam Verstapenam “Red Bull” komandā, tas nu ir skaidrs,” uzskata Montoija. “Bet no otras puses Makss ir bijis svētīts ar iespēju pilotēt labāko mašīnu. Šogad viņš saskaras ar realitāti. Makss grib uzvarēt, bet, ja “Red Bull” nav konkurētspējīga, sarunas būs daudz savādākas. Gadu atpakaļ, kad Toto atklāti runāja par vēlēšanos nolīgt maksu, situācija bija daudz savādāka nekā tagad. Toreiz runa bija par ļoti lielu summu. Arī “McLaren” uzrunāja Maksu, lai uzzinātu, cik liela tā ir, pirms pagarināja līgumu ar [Oskaru] Piastri, un šī summa bija milzīga. Tagad vienā brīdī Maksam būs jāpieņem lēmums, vai viņš grib būt labākajā mašīnā, vai nopelnīt kaudzi naudas?”
Verstapena nākotne publiski tiek saistīta ar divām iespējamajām komandām – “Mercedes” un “Aston Martin”, bet Montoijas sava laika komandas biedrs Ralfs Šūmahers atklāj, ka ir vēl divas, kas izrāda interesi.
“Verstapenam vieta atradīsies visur,” saka Šūmahers. “Šogad atkal viņš ir pierādījis, kādu atšķirību spēj radīt kā pilots. Domāju, ka “Mercedes” gribētu atbrīvot viņam vietu, bet domāju, ka arī “McLaren” to apsvērs. Manuprāt, Zaks Brauns, tāpat kā visi citi, ir ieinteresēti nolīgt Maksu. Komanda, par ko aizmirstam, bet, kas arī spēlē lomu šajā visā lietā, tā ir “Alpine”. Flavio Briatore uz nākamo gadu ir paņēmis savai komandai “Mercedes” motorus. Tajā pašā laikā, paskatieties, ko pagājušajā nedēļas nogalē paveica Gazlī.”
Pjērs Gazlī Bahreinā startēja ceturtais, bet finišēja septītais, vien pēdējā aplī piekāpjoties Verstapenam.
“Tā mašīna nevar būt tik slikta,” saka Šūmahers. “Pielieciet tai papildus 30 zirgspēkus no “Mercedes” motora. Negribu šo komandu izslēgt. Manā skatījumā, ir četras komandas, kas Verstapenam varētu būt interesantas.”