Lai gan Šarls Leklērs svētdien Austrijas F1 posmā finišēja uz pjedestāla, izcīnot trešo vietu, pats pilots sacensības nosauca par garlaicīgām, lai gan mašīnas uzlabojumi esot devuši rezultātu. Arī Luiss Hamiltons uzskata, ka progress ir sācies.

“Ferrari” pilots Leklērs pēc finiša atzina: “Man nebija daudz spraigu brīžu. Būtu gribējis veikt labāku startu, lai būtu pilnībā līdzās Lando [Norisam], bet tas varbūt būtu kaut ko mainījis tikai uz trim vai četriem apļiem.”

Leklērs jau pirmajā aplī zaudēja otro pozīciju “McLaren” pilotam Oskaram Piastri un atzina, ka “no pirmā līkuma līdz finišam tās bija ļoti garlaicīgas sacīkstes, trasē biju viens pats un mēģināju kontrolēt vairākas problēmas, kas mums bija.”

Gan Leklērs, gan viņa komandas biedrs Hamiltons saņēma rīkojumus sacīkstes gaitā izmantot stratēģiju lift and coast jeb gāzes pedāļa atlaišanu un bremzēšanu ar dzinēju, lai izvairītos no pārmērīga grīdas nodiluma. Iepriekš “Ferrari” piloti šī iemesla dēļ tika diskvalificēti Ķīnas posmā.

“Negribu tās īsti saukt par problēmām, bet mums bija jāveic zināma menedžēšana esošajā situācijā,” atzina Leklērs. “Lift and coast man bija nedaudz kaitinošs. Pirmajā nogrieznī tas maksāja daudz, bet otrajā un noslēdzošajā sacensību daļā jau bija labāk.”

Neskatoties uz šiem izaicinājumiem, “Ferrari” nedēļas nogalē debitēja ar jaunu grīdas konstrukciju, kas, pēc Leklēra domām, devusi reālu pienesumu: “Tas noteikti ir solis uz priekšu. Es domāju, ka tieši pateicoties tam mēs kāpām uz pjedestāla.”

Leklērs arī uzsvēra, ka komanda ar pilnu jaudu strādā pie nākamajiem uzlabojumiem: “Zinu, ka viņi joprojām strādā ārkārtīgi smagi, lai piegādātu nākamos jauninājumus pēc iespējas ātrāk. Ceru, ka tie ļaus mums pietuvoties “McLaren” vai “Red Bull” un “Mercedes” komandām viņu labākajās dienās. Mēs raujamies cik spējam, un ceru, ka drīz tas nesīs rezultātus.”

Hamiltons Austrijā finišēja ceturtajā vietā, atkārtojot savu līdz šim labāko rezultātu sezonā. Sportists gan atzina, ka sacīksti sabojāja problēmas ar bremzēm.

“Man ātri vien vajadzēja sākt tās saudzēt, un tas noteikti maksāja laiku,” viņš sacīja. Arī līdz galam pie “Ferrari” mašīnas vadāmības daudzkārtējais čempions vēl aizvien nav pieradis: “Braucu ar līdzīgiem regulējumiem kā Šarls. Bet viņam ar pārāk lielas pagriežamības mašīnu, izslīdot aizmugurei, izdodas sataupīt riepas, kamēr man tas nesanāk.”

Neskatoties uz to, Hamiltons redz progresu: “Esam spēruši soli uz priekšu. Trešā un ceturtā vieta – tas ir pozitīvi. Ir vēl kur augt, bet virziens ir pareizs.”