Pirms Lielbritānijas “Grand Prix” posma “Aston Martin” komandas vadītājs Endijs Kauels komentējis baumas par iespējamo Džordža Rasela pāreju uz Lorensam Strola piederošo vienību. Lai arī viņš tiešā veidā nenoliedza šādu iespējamību, Kauels tomēr uzsvēra komandas vēlmi pēc stabilitātes, gatavojoties lielajām tehniskajām izmaiņām 2026. gadā.
“Esam ļoti privileģētā pozīcijā – mūs sagaida aizraujošs ceļš uz 2026. gada sezonu,” norādīja “Aston Martin” vadītājs. “Mainām dzinēju, kas top sadarbībā ar “Honda”. Aerodinamika top kopā ar Adrianu Ņūviju. Mums ir jaunas tehniskās iespējas, bet galvenais – stabilitāte. Tā mums jau tagad ir, jo gan Lenss [Strols], gan Fernando [Alonso] ir parakstījuši līgumus uz nākamo sezonu.”
Rasela vārds pēdējo nedēļu laikā aizvien biežāk izskan kontekstā ar iespējamo pāriešanu uz “Aston Martin”, jo viņa nākotne “Mercedes” komandā kļuvusi neskaidra. “Mercedes” vadītājs Toto Volfs jau publiski atzinis, ka veic sarunas ar Maksu Verstapenu. Tas vēl vairāk pastiprina runas par Rasela iespējamo aiziešanu.
Tomēr F1 vidē šādas baumas ir dabiska parādība, īpaši, ja runa ir par tādu talantīgu pilotu kā Rasels. “Aston Martin”, kas aktīvi investē savā nākotnē, būtu loģiska izvēle. Taču šobrīd komandas vadība uzsver ilgtermiņa attīstību un nemainīgu pilotu sastāvu kā vienu no galvenajiem virzītājspēkiem.
“Diskusijas vēja tunelī šobrīd ir ne tikai par aerodinamiku, bet arī par pilota sēdvietu – cik daudz vietas ir kokpitā,” skaidro Kauels. “Adrians nav tendēts atstāt daudz vietas – viss ir ļoti kompakti. Bet stabilitāte, ko sniedz divi līgumā esoši piloti, mums ļoti palīdz.”
“Aston Martin” līdz ar jauno “Honda” jaudas agregātu un Ņūvija piesaisti gatavojas 2026. gada tehniskajām pārmaiņām ar lielām ambīcijām. Komandas īpašnieks Lorenss Strols skaidri norādījis, ka mērķis ir čempiontituls.