Makss Verstapens nedēļas nogalē Nirburgringas trases vēsturiskajā Nordšlaifes konfigurācijā debitēja izturības sacīkstēs. Neskatoties uz to, ka neizpildīja visus noteikumos paredzētos kritērijus, četrkārtējais F1 čempions tomēr saņēma prestižo “DMSB Permit A” licenci, kas ļauj startēt ar GT3 klases automašīnām.

Pēc piektdien nokārtota teorijas eksāmena viņš sestdien startēja “Nürburgring Langstrecken Series” (NLS) posmā. Četru stundu sacīkstēs viņš ņēma dalību ar “Lionspeed GP” komandas sagatavotu “Porsche 718 Cayman GT4 CS” kopā ar “Verstappen.com Racing” braucēju Krisu Lulhamu. Lai gan Verstapens veica nepieciešamos 14 apļus, kvalifikācijā bija bojāts otrs auto, ar ko bija paredzēts braukt pēc tam. Taču DPN komiteja tomēr nolēma licenci piešķirt.

“Man bija prieks startēt un gūt pieredzi šajā trasē – braucu lietū, pa žūstošu un sausu trasi, kur bija lēnāki un ātrāki auto, piedzīvoju, dubultos dzeltenos karogus [ātruma ierobežojums 120 km/h], dzeltenos karogus, code 60 [ātruma ierobežojums 60 km/h], arī veicu startu,” sacīja Verstapens.

Ar šo atļauju Verstapens nākamajā NLS posmā pēc divām nedēļām drīkstēs pilotēt GT3 auto. Visticamāk, tā būs “Emil Frey Racing” komandas “Ferrari 296 GT3”. Tas arī pavērs durvis viņa dalībai Nirburgringas 24 stundu sacensībās, kuras pilots ļoti vēlas izbaudīt.

“Šādas citas trases nav. Vienā vietā sauss, citā slapjš, un segums arī atšķiras. Tas padara Nordšlaifi īpašu, un ar GT3 auto te aizvadīt 24 stundu sacīksti būtu vienreizēji,” piebilda F1 čempions.