Aizkulisēs arvien biežāk izskan jautājumi par “Mercedes” vilcināšanos paziņot sastāvu 2026. gada sezonai. Līdz šim komanda nav apstiprinājusi līguma pagarināšanu ar Džordžu Raselu, un tas raisa bažas par iespējamu domino efektu pilotu tirgū.

Kā norāda šveiciešu žurnālists Rodžers Benuā, nav skaidrs, kādēļ Toto Volfs kavējas, it īpaši laikā, kad jaunais talants Andrea Kimi Antonelli piedzīvo grūtības debijas sezonā. Daži eksperti pat spekulē, ka pilots varētu tikt aizmainīts uz “Williams” vai “Alpine”.

Ralfs Šūmahers piekrīt, ka situācija ap Raselu ir pārsteidzoša, taču uzsver, ka pilotu tirgū šobrīd trūkst alternatīvu. “Nav neviena, par kuru varētu teikt – mums viņu noteikti vajag. Lielākā daļa vadošo pilotu jau ir ar līgumiem. Esmu pārsteigts, ka nav panākta vienošanās ar Džordžu, jo “Mercedes” būtu jābūt apmierinātiem ar viņu. Varbūt ir kāds pavērsiens, kas izskaidros šo kavēšanos,” sacīja bijušais F1 braucējs.

Aizvien skaļāk izskan runas, ka Karloss Saincs varētu kļūt par “Mercedes” pilotu jau 2026. gadā, ja Volfs izlemtu veikt maiņu un nosūtīt Antonelli pieredzes gūšanā uz savu klientu komandu “Williams”. Vēl variants ir nosūtīt itāli uz “Alpine”, kas no nākamā gada arī pirms motorus no Vācijas autoražotāja.

Papildu neskaidrību ienes arī Luisa Hamiltona nākotne. Septiņkārtējais čempions “Ferrari” rindās šogad izceļas ar visai vājiem rezultātiem un pieļāvis dažādas kļūdas. “Divas reizes sagriezties Zandvortā un vēl ielidot barjerās – ar viņa pieredzi tā nevajadzētu notikt,” uzsvēra Šūmahers. Vācietis piebilda, ka šāda snieguma dēļ vienības vadītājiem būtu grūti izrādīt lielu līdzjūtību, turklāt Hamiltona publiski paustā vilšanās neveicina labu noskaņojumu komandā.

Tikmēr citi avoti apstiprina, ka Rasela līguma vilcināšanās vairāk saistīta ar detaļām, nevis vietu komandā. 2016. gada čempions Niko Rosbergs uzskata, ka sarunu galvenie klupšanas akmeņi ir alga, līguma ilgums un sponsoru prasības. “Sarunāties ar Toto ir ļoti grūti – viņš vienkārši pazūd, kad gribi panākt labākus noteikumus,” Rosbergs ironizēja.

Pašam Raselam lielākās bažas rada pienākumi pret sponsoriem. “Runāšana mani nepadara ātrāku – tā atņem enerģiju. Tajā brīdī es neatpūšos, netrenējos, neesmu simulatorā,” skaidroja brits.