Helmuts Marko apstiprinājis, ka Īzaks Hadžārs parakstījis līgumu ar “Red Bull” arī uz 2026. gadu, līdzīgi kā Makss Verstapens, kura pašreizējais līgums ir spēkā līdz 2028. gadam.
Hadžāram līgums ir, paaugstinājums vēl nav
Hadžārs debijas sezonā “Racing Bulls” sastāvā guvis lielu ievērību. Alžīriešu izcelsmes franču pilots tiek minēts kā nopietnākais kandidāts paaugstinājumam uz “Red Bull” komandu, lai startētu līdzās četrkārtējam čempionam, kad nākamajā gadā spēkā stāsies jaunie tehniskie noteikumi.
Galīgais lēmums par abu komandu sastāviem gan vēl nav pieņemts. Uz trim pieejamajām vietām abās komandās pretendē četri braucēji – Hadžārs, Juki Cunoda, Liams Lovsons un šobrīd vēl F2 čempionātā startējošais “Red Bull” juniors Arvīds Lindblads. Marko skaidri norādīja, ka lēmumu nesteigsies pieņemt ātrāk par oktobra beigām, kad būs iespējams pilnvērtīgāk salīdzināt braucēju sniegumu.
“Vienīgais, kas šobrīd ir droši – līgumi ir Verstapenam un Hadžāram,” uzsvēra Marko.
Arī Cunoda netiek norakstīts, par spīti lielajai snieguma atšķirībai ar Verstapenu. Marko uzsver, ka japānim jāturpina gūt regulāri punkti, ja viņš vēlas saglabāt vietu “Red Bull” saimē. Līdz šim pilots šogad iekrājis vien 12 punktus, kamēr Hadžārs debijas sezonā jau spējis tikt pie pjedestāla un ieņem devīto vietu kopvērtējumā.
Jauno noteikumu ēra – laba iespēja jaunam ‘Red Bull’ pilotam
Tomēr gan Marko, gan arī jaunais “Red Bull” komandas boss Lorāns Mekīss atzīst, ka 2026. gads būs ideāls brīdis Hadžāram vai citam jaunajam talantam ienākt “lielajā” komandā. Tobrīd tehniskie noteikumi būtiski mainīsies un visiem būs jāsāk no nulles.
“Ar jaunajiem noteikumiem 2026. gads būs pilnīgi jauns sākums. Tieši tāpēc tas ir labs brīdis, lai paaugstinātu kādu,” teica Marko. Mekīss piekrīt: “Mēs nesteidzamies ar lēmumu, jo zinām – 2026. gads būs īstais brīdis dot jaunam braucējam iespēju sevi pierādīt.”
Hadžārs pats norādījis, ka lielākā mācīšanās šobrīd notiek tehniskajā ziņā, izprotot mašīnas iestatījumus un atgriezenisko saiti ar inženieriem. Komandas vadītājs Alans Permane uzskata, ka uzlabojumi viņam visvairāk nepieciešami kvalifikācijā. Hadžārs spēj uzrādīt lielisku ātrumu, taču dažkārt, izjūtot lielu spiedienu, nespēj salikt kopā perfektu apli.
Verstapens domā par piekto titulu un Nirburgringu
Tikmēr Verstapena nākotne komandā joprojām tiek plaši apspriesta. Lai arī viņš noliedz tūlītēju aiziešanu, menedžeris Raimonds Vermēlens skaidri paudis – ja “Red Bull” nespēs 2026. gadā piedāvāt uzvarēt spējīgu tehniku, Verstapens var meklēt citas iespējas.
“Maksam joprojām ir mērķis kļūt par čempionu, bet tas notiks tikai tad, ja viņam būs pareizais aprīkojums,” uzsvēra Vermēlens.
Par spīti visām spekulācijām, Verstapens pats neatsakās no papildu izaicinājumiem. Marko apstiprina, ka F1 pilots plāno startēt 2026. gada Nirburgringas 24 stundu sacīkstēs ar GT3 klases auto. Tas parāda viņa neizsīkstošo aizrautību ar autosportu un vēlmi pārbaudīt sevi dažādās sacīkšu kategorijās.