Karlos Saincs uzsvēris, ka “Williams” komanda nākotnē spēs sasniegt daudz labākus rezultātus, ja iemācīsies izvairīties no kļūdām, kas šobrīd tai maksā punktus. To viņš sacīja pēc lieliskā snieguma F1 posmā Singapūrā.
Spānis sacīksti sāka tikai no 18. pozīcijas, jo gan viņa, gan Aleksa Albona mašīnas tika atzītas par neatbilstošām tehniskajiem noteikumiem saistībā ar aizmugurējo antispārnu. Lai gan sākotnēji kvalifikācijā Saincs bija 13. vietā, sods šķita iznīcinājis jebkādas cerības uz punktiem. Tomēr sacīkstē viņš parādīja izcilu sniegumu, veicot 50 no 62 apļiem ar vidēji cietā sastāva riepām un beigās izcīnot desmito vietu.
Saincs atzina, ka ar šādu tempu varēja cerēt uz vēl ko vairāk. “No 13. vietas es ticēju, ka būs punkti, no 18. – ne tik ļoti. Bet mūsu ātrums bija tik labs, ka pat bez drošības mašīnas spējām izspiest vienu punktu no sarežģītās Singapūras,” viņš sacīja. “Vienmuļa sacīkste, jo visiem bija viena pitstopa stratēģija, bet mūsu temps bija lielisks. Bijām viena no retajām viduslīmeņa komandām, kas spēja apdzīt konkurentus trasē.”
Pēc viņa domām, ja nebūtu diskvalifikācijas kvalifikācijā, rezultāts varētu būt vēl augstāks. “Ideālā nedēļas nogalē mēs būtu ap septīto vai astoto vietu. Automašīna bija ātra, un, ja būtu sācis tuvāk [Kimi] Antonelli, varbūt būtu spējis ar viņu sacensties,” teica Saincs. Viņš gan atzina, ka komandu joprojām vajā problēmas kvalifikācijā. Riepu sagatavošana un automašīnas uzvedība vienā aplī esot tās vājā puse, taču tas ļauj izcelties sacīkstēs ar stabilu tempu.
Runājot par komandas tehnisko kļūmi, Saincs norādīja, ka “Williams” joprojām atrodas attīstības procesā un šādas situācijas jāuztver kā mācība. “Nav nekādu sliktu emociju – visi pieļāvām kļūdas. Es pats sabojāju kvalifikācijas apli, komanda kļūdījās ar spārna atbilstību noteikumiem un Aleksam [Albonam] treniņos bija problēmas ar bremzēm. Galvenais, lai šīs kļūdas neatkārtojas. Mēs vēl esam tapšanas fāzē, bet ejam pareizajā virzienā,” viņš piebilda.