Kataras GP Karlosam Saincam izvērtās par spriedzes pilnām sacensībām, kur izdevās īstenot taktisku precizitāti un izcīnīt trešo vietu, kas ir viņa otrais pjedestāls šosezon. Kas īpaši svarīgi – šis rezultāts nodrošināja “Williams” piekto vietu Konstruktoru kausā, augstāko kopš 2017. gada. Pilotu tas īpaši saviļņoja: “Domāju, ka šī ir mana lepnuma pilnākā diena “Williams” sastāvā.”
Startējot no septītās pozīcijas, Saincs ātri izmantoja situāciju pirmajā aplī, kad vietas zaudēja Īzaks Hadžārs un Džordžs Rasels. Komanda precīzi reaģēja drošības mašīnas fāzē, iesaucot viņu boksos īstajā brīdī, un, pateicoties Kimi Antonelli neveiklajam restartam, Saincs pavirzījās vēl augstāk. Lusailas trase apdzīšanas ziņā ir viena no sarežģītākajām kalendārā, un spāņu pilots trešo vietu noturēja.
“Podium in Qatar! What the hell!”
Time to enjoy Carlos Sainz’s full team radio after he claimed a superb P3 🤩#F1 #QatarGP pic.twitter.com/PxdhrbGnHS
— Formula 1 (@F1) November 30, 2025
Saincs atzina savas pirms tam esošās bažas, ka tieši Katara varētu būt viens no visgrūtākajiem posmiem, taču realitāte izrādījās pretēja. “Tas lielā mērā ir nopelns smagajam darbam, ko ieguldījām gatavojoties šim posmam pēc ļoti grūtās Budapeštas nedēļas nogales,” viņš skaidroja. “Mēs sagatavojām skaidru plānu, izmēģinājām jaunas lietas simulatorā un fabrikā, lai auto varētu “pamosties” šāda tipa trasēs.” Un jau pirmajās treniņsesijās viņš jutis atšķirību: “No pirmajiem metriem auto bija daudz labāks, nekā gaidījām, krietni konkurētspējīgāks.”
Five seconds in…
Check your wing mirrors, Carlos! 😂#F1 #QatarGP @WilliamsRacing pic.twitter.com/Cfaame9EBs
— Formula 1 (@F1) November 30, 2025
Galvenais izrāviens atnāca pēc sprinta, kad komanda veica vēl vienas izmaiņas uz sacīksti: “Tās patiešām atdzīvināja auto, īpaši sacīkšu tempā. Sestdien cīnījāmies ar priekšējo riepu nodilumu, bet svētdien viss bija citādi.” Rezultāts bija acīmredzams trasē – Antonelli, kurš sprintā aizbēga par desmit sekundēm, šoreiz bija noturams aizmugurē, un arī Lando Noriss ar “McLaren” netika priekšā.



