“Lotus” komandas īpašnieks Džerards Lopess, kurš pēc Ērika Buljē aiziešanas uz “McLaren” uzņēmies krietni lielāku lomu komandas vadībā, atzinis, ka “Renault” dzinēju ražotāju progress ļāvis komandai Ķīnā iegūt pat divas sekundes aplī.
“Renault Sport” uzlabojumi jaudas agregātā uz Ķīnas posmu nonāca arī līdz “Lotus” komandai, kamēr iepriekšējā GP pie tiem bija tikusi ‘fabrikas komandas’ “Red Bull” un tās radniecīgā komanda “Toro Rosso”. Tas ļāva “Lotus” pirmo reizi sezonā iekļūt izšķirošajā kvalifikācijas kārtā un Romēns Grožāns sacīkstes laikā stabili turējās pirmajā desmitniekā līdz atklājās pārnesumu kārbas defekts.
“Pat neskatoties uz to, ka “Mercedes” dzinēju komandām nevejag DRS, lai mūs vienkārši apbrauktu…
“Ķīnā mēs redzējām reālu progresu no “Renault” puses,” paziņoja Lopess. “Viņi uzlaboja mūsu sniegumu par aptuveni divām sekundām aplī, kas ir milzīgs solis uz priekšu. Hronometrs nemelo – snieguma izteiksmē mēs esam pavirzījušies uz priekšu par divām sekundēm aplī. Ja nebūtu nelielas problemas ar difuzoru, Romēns kvalifikācijā varēja cīnīties par 6.vietu.”
“Es domāju, ka tieši tajā konkurentu grupā arī mums ir jābūt, ņemot vērā mašīnas potenciālu,” turpināja Lopess. “Pat neskatoties uz to, ka “Mercedes” dzinēju komandām nevejag DRS, lai mūs vienkārši apbrauktu.”
“Dziļākajā bedrē mēs bijām pēc Bahreinas testiem, kad divās dienām mums bija divas dzinēja problēmas un mēs neko nespējām ar to padarīt,” atzina “Lotus” boss. “Taču nākotne izskatās labi – “Renault” uz Spāniju ir apsolījuši ļoti interesantus uzlabojumus. Mēs esam pārliecināti, ka sāksim ielauzties vadošo desmitniekā un cīnīsiemies ar tiem, kas būs mums apkārt. Kopš es sapratu, ka ir problēmas ar jaudas agregātu, es prognozēju, ka mūsu pirmā nopietnā sezonas sacīkste būs Spānijā un es palieku pie šiem vārdiem.”
Nu ko, tagad vārds “aiz” Ferrari.