Sākot ar šodienu Fernando Alonso var būt brīvs no līgumsaistībām ar “Ferrari” komandu un var meklēt sev jaunu komandu, ziņo vācu prese.

Kā izrādās, Alonso līgumā ir visai izplatīta klauzula par snieguma rādītājiem, kas paredz, ka spānis var apsvērt lauzt līgumu ar Maranello komandu, ja uz 1.septembri viņš čempionāta kopvērtējumā no līdera atrodas tālāk par 25 punktiem.

Kamēr komandas boss Marko Matiači jau izteicās, ka “Ferrari” komandas pilotu sastāvs paliks nemainīgs arī 2015.gada sezonā, oficiāls paziņojums nav sekojis un tāds varētu nesekot arī šajā nedēļas nogalē Moncā, kur parasti “Ferrari” apstiptina savus pilotus.

“Moncā no mūsu puses nebūs nekādu paziņojumu par pilotiem,” Matiači paziņoja intervijā “Autosprint. “Tas tādēļ, ka mums nav nekā jauna, ko paziņot.”

Pēc Matiači vārdiem, Raikonenam un Alonso ir līgums ar komandu arī uz 2015.gada sezonu, kas tehniski ir taisnība, tomēr šī klauzula un 1.septembra iestāšanās situāciju maina, jo šobrīd Alonso ir 101 punktu aiz čempionāta līdera. Tas gan nenozīmē, ka Alonso varētu uzreiz mesties piekrist jebkuram citam piedāvājuma, tomēr nevar neņemt vērā Rona Denisa vēlmi pārvilināt spāni atpakaļ uz “McLaren”, kur ar “Honda” ieguldījumu Alonso tiek piedāvāta alga 32 miljonu USD gadā apmērā. No otras puses, šobrīd “Honda” dzinēja konkurētspēja pirmajās sezonās ir grūti prognozējama un neoficiāla informācija liecina, ka japāņu V6 motora rādītāji pagaidām ievērojami atpaliek no F1 etalona “Mercedes” kompānijas V6 motora.

1 KOMENTĀRS

    • nu te nu ir tā laikam, ka skudērijai ar ALO līgums vajadzīgs vairāk nekā ALO ar konkrēti Maranello skudēriju..

      kamdēļ es tā domāju – ja makšķeri notin ALO, tad droši vien arī pašreizējais skudērijas titulsponsors ilgi neturēsies.

      “Some Say” (c), ka i Ronsteram nebūtu nekas pretim welcomēt Spāņu Primadonnu vēlreiz Wo(o)kingā..

      ‘naudas vara lielu dara’ /sens latv.tautas sakāmvārds/

      • Tas. protams labi izskaidro skudēerijas pacietību rezultātu gaidīšanā. 😛 Bet nekādi ne to, kāpēc klauzula būtu pretējā virzienā. Stiprākais kontraktors, laikam tomēr taču ir skudērija, līdz ar to neredzu nekādu pamatu tam, lai kontraktā būtu stiprāko kontraktoru pazemojošas klauzulas.

      • Un arī pēc teksta =“Moncā no mūsu puses nebūs nekādu paziņojumu par pilotiem,” Matiači paziņoja intervijā “Autosprint. “Tas tādēļ, ka mums nav nekā jauna, ko paziņot.”. Tātad paziņojums var tikt gaidīts no komandas, nevis vice versa 😛 Nu nav taču tā, ka Matiāči būtu Alonso PR direktors 😛

      • kā teica vecais viedais Veine.., tfu, Reikkenens – ‘Let’s Wait And See’..

        lai tur pret kurējo augsto līgumslēdzēju pusi kādas ‘performances’ klauzulas nebūtu mācītie likumu vīri sarakstījuši uz papīra, skaidrs ir viens, ka čiku kalšanas turpināšanā ‘kā līdz šim’ ieinteresēta nevaida neviena no pusēm

      • Redzi vecīt, es esmu gatavs noticēt par tādas klauzulas esamību līgumā, pēc kuras pie šādas punktu bagāžas abām pusēm ir tiesības izvirzīt pretenzijas, lai izvērtētu liguma turpināšanas lietderību. 😛 Tad arī šajā procesā var izvērtēt kas un kā. Bet kad es izlasu šī raksta virsrakstu, man ir skaidrs, ka tā var būt taisnība, tikai taisnība, bet ne visa taisnība 😛 Tas, kā zināms, ir labākais melošanas veids 😛 . Tad jau tikpat labi , variet man stāstīt par ar banku noslēgtu kreditēšanas līgumu, kurā ir klauzula, ka Jūs kādos apstākļos kredītu variet nemaksāt.un Jums par to nekas nebūs 🙂

  1. like I said – ‘Let’s Wait And See’, kurš kuru tur maisā bāzīs, un kuros kapos īsti zvanīs.

    Kaut kā ‘sdajotsje mņe’, ka šī ir pēdējā sezona ar ALO sarkanajā kombinezonā. Un varētu būt, ka pēdējā priekš Jenses. Un ja Jenses vietā nāk ALO, kāds Wo(o)kingā labi darītu, izkarinot plakātus publiskākās vietās ‘Fernando – Memento AD 2007’

    Lēdijas Gagas muzoniņš par Alehandro, Roberto un Fernando arī neskādētu kā fons welkomēšanas ceremoniālam 😀