“Mercedes” komandas vadītājs Toto Volfs komentējis jaunos dzinēju noteikumus, kas stāsies spēkā 2021. gadā, norādot, ka ražotājiem būs nepieciešams radīt pilnībā jaunus jaudas agregātus, ko šobrīd čempionātā esošie dzinēju ražotāji pieņēmuši ar dalītām jūtām.

Šī gada 31. oktobrī tika paziņots par izmaiņām, kas skars apgriezienu skaitu un elektroniku, bet MGU-H sistēma vairs netiks izmantota. Pēc īpašas privātas prezentācijas F1 dzinēju ražotāju pārstāvjiem savas bažas neslēpj Toto Volfs.

Tā ir viņu vīzija. Mēs to neesam akceptējuši. Galvenā problēma ir tā, ka šie būs pilnīgi jauni dzinēji, kam būs nepieciešamas papildus investīcijas. Šis tiek pozicionēts kā solis uz priekšu, tomēr neviens no ražotājiem par to nebija sajūsmā. Jaunajiem dzinējiem būtu jāatrisina esošās problēmas – ražotāju izmaksas un skaņas līmeni. Piedevām, tam visam jābūt saskaņā ar F1 kopējo bildi. Pagaidām neko tādu neesam manījuši.

Līdzīgās domās ir “Renault” menedžmenta vadītājs Sirils Abitebuls: “Šis ir labs sākuma punkts, tomēr nekas vairāk. Runa nav tikai par dzinēju, vēl jāsaprot, kā mainīsies šasijas, kā arī būtu vērtīgi uzzināt naudas sadalījuma izmaiņas, lai laicīgi varētu plānot līdzekļu sadali.