Īzaks Hadžārs ar savu pirmo F1 pjedestālu Zandvortā krietni palielinājis izredzes nākamgad nonākt “Red Bull” sastāvā. Debitants ar “Racing Bulls” mašīnu kvalificējās ceturtajā vietā un sacīkstē finišēja trešais, aiz Oskara Piastri un Maksa Verstapena. Helmutam Marko šāds sniegums neatstāja šaubas par jaunā talanta potenciālu: “Viņš palika mierīgs zem spiediena un nepiekāpās. Ir redzams, ka te nāk labs braucējs.”
Šis sniegums tikai pastiprinājis runas par Hadžāra pāriešanu uz “Red Bull” galveno komandu. Pēc Serhio Peresa aiziešanas un Liama Lovsona īsā perioda vienībā šogad, stūri pārņēma Juki Cunoda. Taču Marko un arī citi pieņem, ka tas ir tikai īslaicīgs risinājums. Arī 1997. gada pasaules čempions Žaks Vilnēvs ir pārliecināts: “Nav nekādu šaubu, ka Hadžārs būs “Red Bull” sastāvā. Viņš tiek gatavots tieši šim solim, un līdz šim ar spiedienu ticis galā labāk nekā jebkurš cits no programmas braucējiem.”
Lai gan mediji un līdzjutēji labprāt jau šogad redzētu Hadžāru kā Verstapena komandas biedru, pats jaunais pilots ir piesardzīgs. Viņš uzskata, ka šobrīd nav īstais brīdis, taču 2026. gadā apstākļi būs pavisam citi. “Tas būs jauns sākums visiem, un nebūs runa par otro mašīnu. Visiem būs jāstrādā jaunas mašīnas virzienā. Man tas šķiet interesanti,” norādīja Hadžārs, uzsverot, ka viņš necenšas steigties, bet turpina uzkrāt pieredzi.
Šobrīd Hadžārs ar 37 punktiem dala devīto vietu kopvērtējumā. Vilnēvs piebilda, ka Cunoda galvenajā sastāvā turas tikai pateicoties “Honda” finansiālajam atbalstam, un jau gada beigās viņam būs jāatbrīvo vieta Hadžāram. “Viņš ir tur tikai tāpēc, ka “Honda” samaksāja lielu naudu. Viņš nepaliks. Viņi viņu nekad nav patiesi gribējuši,” sacīja kanādietis.
Lai gan oficiāls lēmums par 2026. gada sastāvu vēl nav pieņemts, visi signāli norāda uz Hadžāra paaugstināšanu. Deviņas atlikušās sacīkstes šosezon būs iespēja nostiprināt savu reputāciju un vēlreiz apliecināt Marko pārliecību, ka “te nāk labs braucējs”.