Vakar tika prezentēts “Ford” kompānijas “Fiesta” modelis, kas piedalīsies šī gada WRC čempionātā.
“Ford World Rally Team” direktors Malkolms Vilsons kopā ar “Ford Europa” motoru sporta nodaļas vadītāju Džerardu Kvinu Birmingemā notiekošajā “Autosport International Racing Car Show” prezentēja jauno “Ford Fiesta RS” WRC mašīnu.
Komandas galvenais sponsors būs motoreļļu kompānija “Castrol”, kas sāka savu sadarbību ar komandu jau 2011.gadā.
“Fiesta” WRC modelim būs četru riteņu piedziņa un 1.6 litru “EcoBoost” dzinējs. Komandas mērķis ir tikai viens – izcīnīt čempiona titulu.
Komandas līderis šajā sezonā Jari Mati Latvala, kurš pērn izcīnīja uzvaru pēdējā čempionāta posma Lielbritānijā. Viņa kolēģis komandā būs pieredzējušais norvēģis Peters Solbergs, kuram ir viena gada līgums ar komandu.
“VAI TIEŠĀM” un “KAPĒC” tik mazi motori ir WRC?
WRC jau pirms pāris gadiem samazināja dzinejus, un pēc būtības tikai saucas WRC (jo paturēja nosaukumu)
prieks, ka Solbergs beidzot būs pie konkurētspējīgas mašīnas. Tā teikt – pēdējais čempions pirms Lēba un ceru, ka pirmais pēc Lēba!
nu tāda nu tā globālā progresa tendence ir, dzinēju tilpumiem tik mazumā iet
Tuuliit taads tilpums buus arii F1…
p.s. rakstaa atkal kaartiiga lazha… 🙁 motorellju kompaanija saucas Castrol. EDGE ir Castrol produkts… es nesaprotu, kaa cilveeks, kas kaut ko saprot no auto, var to nepamaniit?
Tik un tā no mazā dzinēja pamanās izspiest pie 300 ZS un līdz 450 Nm
Tad, kad tikko izskanēja oficiāla informācija par 1.6l motoru ieviešanu WRC, atceros kā šo visu komentēja A.Dambis – “1.6 dzinēji rallijā, ir tas pats, ja pirmajā formulā ieviestu maksimālā ātruma ierobežojumu 200km/h”