Pēc aizraujošā Latvijas rallija čempionāta (LRČ) pirmā posma motorusporta portāls www.nordspeed.com vēlējās uzzināt vienas ass piedziņas autosportistu sajūtas par sacensībām Lietuvā. Uz portāla jautājumiem atbildēja Oskars Laivenieks, Jānis Berķis un Egils Īle.

“F1LV


“Utenas “gonku” uzsākām pārāk lēnu un nekas neliecināja, ka varējām tempu palielināt, jo pašlaik neesmu gatavs ziemas rallijiem – neizprotu tos,” ļoti kritiski savu sniegumu vērtē Oskars Laivenieks, kurš piedzīvoja izstāšanos 5 ātrumposmā. “Esmu ļoti sarūgtināts par Utenas sacīkstēm,” turpina Laivenieks.

Arī Jāņa Berķa ekipāža bija tuvu tam, lai izstātos no sacīkstēm, apmetot divus kūleņus viņi tomēr spēja turpināt sacīkstes: “Viss noslēdzās ar kūleņiem 12. dopā. Pēc kūleņa nokritām uz riteņiem un pateicoties skatītājiem spējām turpināt sacīkstes, bet liktenīgas izrādījās mīkstā riepa “dopa” vidū, kuru tad arī mainījām.” Atgādinām, ka ekipāža Berķis/Čeporjus uzrādīja ļoti ātru un stabilu sniegumu visas dienas garumā, tomēr neveiksmes pēdējā posmā tai liedza uzvarēt Latvijas kausa ieskaitē 2WD klasē.

Egils Īle savu sniegumu vērtē kā apmierinošu: “Ar sezonas pirmo ralliju esmu apmierināts. Ar rezultātu ne visai, jo pats to sabojāju nobraucot no trases 5. “dopā”, bet tam ir attaisnojums – izrādījās, ka labējā priekšējā riepā bija palikušas tikai dažas radzes.”

Lūdzām komentēt arī situāciju, ar LRČ noteikumu maiņu, kad vienas ass piedziņas spēkratu klase 2WD ir sadalīta divās ieskaitēs R2 un Latvijas kausa ieskaitē. “Domāju, ka 2WD ir ātrākā no viena tilta piedziņas klasēm,” saka Berķis. Oskars Laivenieks uzskata, ka neskatoties uz to, ka grupa ir sadalīta par Latvijas kausu būs smaga cīņa: “Noteikti par Latvijas rallija kausu cīņa nebūs viegla, …domāju, ka R2 klases atdalīšana nemazinās cīņas sīvumu.” Savukārt Īle nedala pilotus klasēs: “Par konkurentiem uzskatam visus “vienasniekus.””

“Gulbenei būsim gatavi! Kā ies tur, šobrīd nevaru prognozēt, jo arī tas būs ziemas rallijs,” situāciju ar nākamo posmu komentē Laivenieks. Jānis Berķis norāda, ka viņiem pašlaik primārais uzdevums pirms nākamā rallija “Sarma 2012” ir saremontēt mašīnu. Egils Īle norāda, ka ar auto viņam ir viss kārtībā un nākamajam rallijam komanda ir gatava.

Pievienojam arī Latvijas rallija čempionāta oficiālos rezultātus

Papildpunkti tiek piešķirti par uzvaru un otro vietu pēdējā ātrumposmā attiecīgi 2 un 1 punkti.

N4

Vieta Vārds, uzvārds Punkti Papildpunkti Kopā
1. Jānis Vorobjovs 15 2 17
2. Kaspars Koilta 12 12
3. Vitauts Švedas 10 10
4. Aivis Egle 8 8
5. Māris Neikšāns 6 1 7
6. Aleksandrs Mihailovs 5 5
7. Gedemins Ramonas 4 4

A+

Vieta Vārds, uzvārds Punkti Papildpunkti Kopā
1. Mārtiņš Svilis 15 2 17
2. Staņislavs Travinkovs 12 1 13
3. Dainius Matijošaitis 10 10
4. Jurijs Osokins 8 8
5. Aleksandrs Grīva 6 6

R

Vieta Vārds, uzvārds Punkti Papildpunkti Kopā
1. Artjoms Nazarovs 15 2 17

R2

Vieta Vārds, uzvārds Punkti Papildpunkti Kopā
1. Kārlis Nebars 15 1 16
2. Ralfs Sirmacis 12 2 14
3. Miko-Ove Nīnemāe 10 10
4. Egils Īle 8 8

Latvijas kausa izcīņa

Vieta Vārds, uzvārds Punkti Papildpunkti Kopā
1. Gatis Klemencis 15 1 16
2. Jānis Berķis 12 0 12
3. Dovila Čiutele 10 2 12