“Renault Sport F1” kompānija, kas šajās sezonā piegādās motorus “Lotus” (bijušā franču autoražotāja komanda), “Red Bull”, “Caterham” un “Williams”, apgalvo, ka viņu 2012.gada dzinējs taupīgāks un efektīvāks par konkurentiem.
Ņemot vērā, ka kopš 2010.gada sezonas ir aizliegta degvielas uzpilde, starp dzinēju ražotājiem ir sākusies cīņa par efektīvākā dzinēja izstrādi un degvielas patēriņam ir ļoti liela nozīme. “Renault” uzstāj, ka viņu dzinējam ir priekšorības attiecībā pret konkurentiem.
“”Mercedes” dzinējam ir par aptuveni 15 zirgspēkiem lielāka jauda nekā mūsējam,” paziņoja “Renault Sport F1” direktors Žans Fransuā Kubē. “Arī “Ferrari” ir lielāka jauda, taču jaudas padeves kontroles un degvielas ekonomijas ziņā “Renault” ir priekšā.”
Runājot konkrēti par priekšrocībām sacīkšu laikā, Kubē paskaidroja, ka ar “Renault” dzinējiem apgādātās formulas varēs uz starta iziet ar aptuveni 15 līdz 18 litriem mazāk degvielas nekā konkurenti. Ar šādu degvielas apjomu Formula 1 mašīnas var veikt 20-24 kilometrus.
“”Red Bull” komanda varēs iziet uz starta ar 15-18 litriem mazāk degvielas nekā sīvākie konkurenti un tas ir būtisks svara ietaupījums, kam būs ļoti liela nozīme,” paskaidroja Kubē.
man no shii staasta saprast ka saciikstes saakumaa priekshrociibas buus RedBull, jo vieglaaka mashiina. bet saciikstes beigaas labaak saaks ripot Mercedesi un Ferrari, jo baakas visiem buus gandriiz tukshas.
vēl viens aspekts ir, ka vieglāk ir uzsetupot kāru, kura svars mazāk mainās sacīkstes gaitā
līdz ar ko es neredzu, kamdēļ meršu un sarkano endžinu lietotājiem “apriori” uz beigām būtu jābūt ātruma priekšrocībām..
par tik smalkaam lietaam kaa F1 mashiinas setupi es nezinu neko staastiit. man bija domaat ka saciikstes beigaas, kad baakas visiem buus gandriiz tukshas un mashiinu svars izliidzinaajies, tad izpaudiisies Ferrari Un Mercedes paaraakums zirguspeekos.