Malaizijas GP laikā Naraiks Kartikejans piedzīvoja sadursmi ar diviem no vadošajiem pilotiem – Džensonu Batonu un Sebastianu Fetelu, kuri līdz ar to nespēja finišēt punktos.
Džensons Batons pēc sacīkstes restarta ļoti laicīgi nomainīja slapjā laika riepas uz pārejas tipa lietus riepām un tas viņam varēja nodrošināt pat līderpozīciju pāris apļus vēlak, kad visi pārējie devās mainīt riepas. Tomēr cīņā ar lēnākiem braucējiem, kuri vēl nebija veikuši boku apmeklējumu, Batons saslīdēja un uztriecās Kartikejana HRT formulai, nolaužot “McLaren” priekšējo antispārnu.
“Tobrīd man bija grūtības uzturēt riepas vajadzīgajā temperatūrā un sadursme pilnībā bija mana vaina,” paziņoja Batons. “Es uzsitu pa bremzēm un mašīnas aizmugure izslīdēja. Tajā līkumā es nespēju novaldīt formulu un neko nevarēju iesākt, lai izvairītos no sadursmes.”
Tostarp Sebastians Fetels bija pilnībā pārliecināts, ka viņa sadursmē ar Narainu Kartikejanu vainojams indietis, kuru vācietis nodēvēja par ‘gurķi’. Fetels atradās 4.vietā, kad par apli mēģināja apdzīt Kartikejanu, tomēr indietis pēc šī manevra ar savu priekšējo antispārnu aizķēra “Red Bull” kreiso aizmugurējo riepu. Kamēr vācietis tika līdz boksiem ar uzsprāgušu riepu, viņš bija zaudējis vietu pirmajā desmitniekā un sacīkstes finišā palika 11.vietā.
“Gluži kā dzīvē – uz ceļa gadās arī pa kādam ‘gurķim’,” sadursmi ar Kartikejanu vācu televīzijai komentēja Fetels. “Turklāt mums pazuda radio sakari un šādos apstākļos tas situāciju padarīja ļoti sarežģītu. Neskatoties uz to, mēs izdarījām maksimumu, kad sasniedzām ceturto vietu, taču tad to visu zaudēju ļoti muļķīgā veidā. Dažiem ir cītīgāk jāskatās, kur viņi brauc.”
Pēc sacīkstes Narains Kartikejans saņēma 20 sekunžu sodu par sadursmes izraisīšanu ar Sebnastianu Fetelu. Līdz ar to indietis galējā klasifikācijā atkrita uz pēdējo vietu – aiz sava komandas biedra Pedro de la Rosas.


