 Kamēr lielākā uzmanība Bahreinā piesaistīta politiskajām norisēm, nevar aizmirst par izaicinājumiem, kas komandas un pilotus sagaida tieši Sakiras trasē.
Kamēr lielākā uzmanība Bahreinā piesaistīta politiskajām norisēm, nevar aizmirst par izaicinājumiem, kas komandas un pilotus sagaida tieši Sakiras trasē.
Uz 2012.gada posmu tiks izmantota trases konfigurācija, kas bija lietošanā no 2005. līdz 2009.gadam. Tikmēr 2010.gadā tika izmantota papildus cilpa trases vidusdaļā, kas kopējo apļa garumu palielināja gandrīz par kilometru.
Tomēr pēc 2010.gada sacīkstes piloti šo cilpu nosauca par bezjēdzīgu – vidēja ātruma viens otram sekojošie līkumi “bija garlaicīgi” un nenodrošināja apdzīšanas iespējas. Tāpēc organizatori ir atgriezušies pie iepriekšējās – visai ātrās trases konfigurācijas.
Nevar aizmirst, ka pēdējo reizi, kad šī trase bija F1 kalendārā, noteikumi atļāva arī degvielas uzpildi, līdz ar to šajā nedēļas nogalē komandām būs grūtāks uzdevums aprēķināt stratēģiju, jo nav reālu datu. Tas pats attiecas arī uz “Pirelli” riepām, kuras šajā trasē, kas izceļas ar smilšu daudzumu uz seguma un augsto temperatūru, nav izmēģinātas.
Jāpiebilst, ka Bahreinas trase ir viena no parsīgākajām pret bremžu sistēmu, jo vairāku garo taišņu beigās ir strauji jāsamazina ātrums no gandrīs 300 km/h.
FIA Bahreinas trasei ir izvēlējusies vienu DRS zonu, kar arī Sakiras trasē tiks izmantota pirmo reizi. DRS noteikšanas punkts būs pirms pēdējā pagrieziena, kas ir vidēja ātruma līkums pēc taisnes, kurā arī tiek sasniegti ap 300 km/h. Bet pati DRS zona būs starta finiša taisnē 270 metrus pēc pēdējā līkumā un DRS zonas garums būs 650 metri – līdz pat bremzēšanai pirms pirmā līkuma.





