Par cik MotoGP komanda „LRC Honda” caur rakstošajiem medijiem ir uzslavējusi savu vienīgo pilotu no Vācijas – Stefanu Bradlu, tad nolēmu nedaudz sīkāk šeit aprakstīt šī sportista karjeras attīstības gaitu.

Šajā sakarā turpmāk šajā blogā ik pa brīdim būs iespējams sīkāk iepazīties ar vairākiem MotoGP esošajiem un bijušajiem pilotiem un komandām, jo lielākā daļa šīs personības un to sasniegumi ir to vērtas, lai pamazām rastos vēlme ar vien cītīgāk sekot līdzi MotoGP aizraujošajai pasaulei.

“F1LV

Atgriežoties pie Bradla, uzreiz jāatzimē, ka šis ir visu laiku jaunākais sportists no Vācijas, kurš ir ieguvis Moto2 čempiona titulu 2011. gada sezonā, kad viņam bija tikai 21 gads. Diezgan loģiski, ka pēc šī notikuma sekoja piedāvājums no augstākās – MotoGP klases komandas „LRC Honda”.

Stefans Bradls ir dzimis 1989.gadā, Augsburgā (Bavārija) – Rietumvācijā un viņš ir vēl viena bijušā motosportista – Helmuta Bradla atvase.

Savu karjeru moto augstākajā sabiedrībā vācietis iesāka 2005.gadā piedaloties 3 sacīkstēs, 125cc klasē kā „Wild Card” īpašnieks. Līdzīgs scenārijs norisinājās arī 2006.gadā tajā pašā 125cc klasē un arī šajā gadā Bradls piedalījās 3 sacīkstēs „KTM” komandā ar „Wild Card” un iespējams būtu piedalījies vēl vairāk sacīkstēs, ja vien nebūtu ieguvis nopietnu ievainojumu Malaizijas GP treniņbraucienos. Pēc atveseļošanās un skološanās „Red Bull MotoGP” akadēmijā, vācietis saņēma piedāvājumu 2007.gada sezonā izmēģināt spēkus „Repsol Honda” komandā, 250cc klasē. Pēc vairākiem testiem šajā komandā Bradls atstāja komandu, nespēdams atrast kopīgu valodu ar personālu un pievienojās „Blusens Aprilia” komandai, 125cc klasē, Spānijas GP, un šajā sezonā izcīnīja čempiona titulu par pieciem punktiem apsteidzot savu komandas biedru Skotu Redingu. 2008.gada sezonā sportists nolēma nepalikt „Blusens Aprilia” komandā un pievienojās rūpnīcas komandai „Aprilia RSA 125”.

2010.gadā Bradls pāriet uz 250cc klasi, pievienojas „Honda” nometnei un izcīnīdams tikai 1 uzvaru, kopvērtējumā paliek vien 9. vietā. Tad seko 2011. gada sezona, kad Bradls piesaka savas ambīcijas čempiona titulam, uzvarot četrās no pirmajām sešām sacīkstēm, nodrošinot pieklājīgu pārsvaru pilotu kopvērtējumā un šo pārsvaru noturot līdz pat sezonas beigām, kaut gan sezonas vidū cīņā par titulu iesaistījās arī Marks Markezs, bet dēļ smagā kritiena dažus posmus pirms sezonas beigām Markezs GP izcīņās šajā sezonā vairs nepiedalījās, būtībā uzdāvinot Bradlam čempiona titulu bez īpašas cīņas.

2012. gada sezonā, pēc sekmīgiem testiem ar 800cc klases superbaiku nāca piedāvājums no MotoGP klases komandas „LRC Honda” 1000cc klasē un šajā komandā vācietis turpina startēt līdz pat šim brīdim un uzrāda visai pieklājīgu sniegumu, ņemot vērā šīs komandas performanci iepriekšējās sezonās. Pēc 3 aizvadītiem posmiem Bradls ar 24 punktiem kopvērtējumā ieņem 7. vietu, apsteidzot pat dažus titulētus rūpnīcu komandu braucējus. Jāatzīmē, ka katrā no šīm 3 sacīkstēm vācietis ir finišējis augstākā vietā, salīdzinot ar kvalifikācijā uzstādīto rezultātu.

Pēc ļoti neveiksmīgās 2011.gada sezonas ar citu Moto2 klases čempionu – Toniju Eliasu (tituls 2010.gadā), kad kombinācija „LRC Honda” – „Bridgestone” būtībā izgāzās, komanda ir ar jaunu sparu ķērusies klāt sava sacīkšu motocikla attīstībā, uzticot to vadīt jaunajam Moto2 čempionam – Stefanam Bradlam. Un izskatās, ka šī kombinācija sevi attaisno pat vairāk nekā tika cerēts un tiem, kas vēl šaubās par Bradla potenciālu, šis ir labs pierādījums tam, ka ar šo jaunieti, acīmredzot ir jāsāk rēķināties tuvākajā nākotnē MotoGP klasē un kaut tik tiešām tā arī būtu. Jo interesantāk.