Pēc tam, kad tiesneši atņēma Luisam Hamiltonam izcīnīto pirmo starta pozīciju, no pirmās rindas Spānijas GP izcīņā startēs Pastors Maldonādo un Fernando Alonso.

“F1LV

Hamiltonam pirmā starta pozīcija tika atņemta par to, ka brits pēc kvalifikācijas apļa beigām apstājās trases malā un vēlāk “McLaren” komanda nespēja dot pietiekami nopietnu pamatojumu šai rīcībai.

Hamiltons apstājās trases malā, jo tvertnē bija ļoti maz degvielas – 1,3l, kamēr FIA tiesnešiem paraugu ņemšanai jānodod 1 litrs degvielas, bet bremzēšanas apļa veikšanai vēl jāatstāj 2 litri.

Lai turpmāk izvairītos no līdzīgiem incidentiem, kad piloti pēc lidojošiem apļiem apstājas trases malā degvielas trūkuma dēļ, tiesneši nolēma Hamiltonu nosūtīt uz pēdējo starta pozīciju.

Līdz ar to pirmajā starta rindā būs Maldonādo un Alonso, bet aiz viņiem otrajā rindā stāsies “Lotus” pilotu duets Grožāns un Raikonens.

Starta pozīcijas pirms Spānijas GP

Rinda 1 1. Pastor Maldonado 1’22.285
Williams
2. Fernando Alonso 1’22.302
Ferrari
Rinda 2 3. Romain Grosjean 1’22.424
Lotus
4. Kimi Raikkonen 1’22.497
Lotus
Rinda 3 5. Sergio Perez 1’22.533
Sauber
6. Nico Rosberg 1’23.005
Mercedes
Rinda 4 7. Sebastian Vettel Bez laika
Red Bull
8. Michael Schumacher Bez laika
Mercedes
Rinda 5 9. Kamui Kobayashi Bez laika
Sauber
10. Jenson Button Bez laika
McLaren
Rinda 6 11. Mark Webber 1’22.977
Red Bull
12. Paul di Resta 1’23.125
Force India
Rinda 7 13. Nico Hulkenberg 1’23.177
Force India
14. Jean-Eric Vergne 1’23.265
Toro Rosso
Rinda 8 15. Daniel Ricciardo 1’23.442
Toro Rosso
16. Felipe Massa 1’23.444
Ferrari
Rinda 9 17. Bruno Senna Bez laika
Williams
18. Vitaly Petrov 1’25.277
Caterham
Rinda 10 19. Heikki Kovalainen 1’25.507
Caterham
20. Charles Pic 1’26.582
Marussia
Rinda 11 21. Timo Glock 1’27.022
Marussia
22. Pedro de la Rosa 1’27.555
HRT
Rinda 12 23. Narain Karthikeyan 1’31.122
HRT
24. Lewis Hamilton* 1’21.707
McLaren

* – sods

1 KOMENTĀRS

  1. par skarbu vai nav, I couldn’t care less.

    Romeiko k-gs, tamdēļ noteikumi tiek rakstīti, lai tos ievērotu. un rakstīts stāv, ka F1 kāram kvalifikācijā ir pašam savā štīmē janokuģo out-lap, un arī in-lap, un atgriežoties boksos, vēl jabūt uz borta cik tur litriem, ko atliet bargajiem soģiem analīzēm.

    Williams atkal uz poles, kā tanīs senās dienās.. yes!

  2. Austin 🙂

    bet sods nav minets par tadu parkapumu un nava ri skaidri definets noteikumos, kas ir force mažore 🙁 ta ka ja nav skaidru terminu definicija tad gadas ka katrs uzskata savu sakidrojumu..

    ja griebja sodiet vareja iedot naudas sodu vai Q3 neieskaitit laiku, bet nu pedeja vieta…

    nevaru nekur atrast gudrelus kuri parakstija spriedumu, gribetos siem epastu aizsutit 😀

    Jutu ka GB gonka staigasu ap trasi spec tekrekal ”FIA suc*k”

  3. Jo interesantāka sacīkste!
    Un taisnība jau vien ir, ja reiz noteikumos tas teikts – jāizpilda. Turklāt, kas gan notiks, ja visi tā darīs? Nobrauks ātru apli un stāsies malā – dzeltenie karogi un citiem aplis izčakarēts… Laba stratēģija būtu 😀

  4. to fender

    nu ja gribi sodit tad iedod atbilstosu sodu, nevis pedejo vietu kvalifikacija.

    kapec tad sumim pa izbrauksanu prieksa likuam neiedeva pedejo vietu kvalifikacija?

    pagajuso gad kurs pec gonkas nobrauksanas neaizbrauca lidz beigam, bet uzreiz apstajas, tad kaut ka neatceros ka iedotu pedjeo vietu, tad visi aplaudeja, nu stulbi ko lai saka

    • Jā, par soda bargumu pilnīgi piekrītu, nav adekvāts!
      Vispār jau problēmas rada nepilnības noteikumos – iespēja interpretēt.
      Ja būtu konkrēti, par tādu pārkāpumu +10 vietas un tamlīdzīgi, tad nebūtu intrigu.

  5. Beidzot kāds par “šo” saņem sodu!
    Citādi nafig tos noteikumus rakstīt, ja pēc gonkas visi apstājas trases malā ar tukšām bākām. Kurš tad būs tas stulbenis, kas riņķos out-lapu ar pilnu bāku, ja tie, kas ar tukšu apstājas un netiek sodīti.
    Piekrītu sodam!