Pēc izcīnītās trešās vietas absolūtajā vērtējumā un otrās vietas N4 klasē rallijā “Madona 2012” Jānis Vorobjovs ir izvirzījies Latvijas un Igaunijas rallija čempionātu vadībā N4 klasē. Tomēr tas neliecina, ka sportists varētu atslābināties un uzskatīt, ka čempiona tituls ir rokā. Lai uzzinātu ko vairāk par sportista sajūtām pēc rallija “Madona 2012” portals NORDSPEED sazinājās ar sportistu.
Sportists sāk sarunu izsakot līdzjūtību bojāgājušā sportista radiniekiem atgādinot, ka rallijs sākās traģiski. Kā norāda pats sportists, tad šis bija tas rallijs kurā viņam bija ļoti grūti atvērties. Sportists nevarēja dabūt savu tempu: “Galenos mērķus mēs izpildījām. Nobraucām pietiekami ātri kā rezultātā esam izvirzījušies gan Latvijas, gan Igaunijas N4 klases līderpozīcijās. Tālāk gatavosimies Igaunijai, kur atkal notiks gan Latvijas, gan Igaunijas rallija čempionāta posmi. Mēģināsim nobraukt iespējami labi arī tur.”
Kā norāda braucējs tad pirms rallija viņš saviem audzēkņiem aizvadīja vairākus trenniņus gan Latvijā, gan Igaunijā. Igaunijā tika aizvadīti treniņi, kas bija saistīti ar pareizu tramplīnu izbraukšanu: “Tagirovam pēc šiem treniņiem tika mainīta stenogramma un Madonā viņš jau brauca ar jauno stenogrammu. Tomēr arī pēc tam viņam gadījās “misēkļi” un atsevišķās bija jāizbrauc pa zāli,” kopumā viņš ir apmierināts par visas komandas sniegumu, kura rallijā rādīja stabilu un arzīstamu sniegumu.
Komentējot iegūto 10 sekunžu sodu jau pirmajā ātrumposmā, Vorobjovs saka: “Tiesnešiem vienmēr taisnība,” norādot, ka viņš īsti tam nepiekrīt, jo pāragra starta signāls neiedegās, kad viņš sāka braukt. Tomēr noteikumu traktēšana no tiesnešu puses bija nepielūdzama un sanāca, ka pilots ir startējis par sekundes simtdaļām agrāk par savu starta laiku: “Madonā bija jāstartē pret kalnu mašīna stāvēja uz rokasbremzes un līdz ar to bija jāsaspringst uz startu,” stāsta pilots, ka tas ir viens no iemesliem kāpēc viņš izkustējās nedaudz agrāk.
Jautājām pilotam arī par drošību rallija laikā. Kā apgalvo pilots, tad ar drošību viss bija kārtībā un fotogrāfi par kuriem sūdzējās Igaunijas sportisti visticamāk nebija vietējie. Šajos gados startējot rallijos viņi jau atpazīst vietējos žurnālistus. Latvijas fotogrāfi saprot to, kurās vietās drīkst stāvēt.
Nākamais rallijs pilotam un komandai paredzēts Igaunijā “Rally Estonia”: “Igaunijā vienmēr ir bijis ļoti grūti braukt. Tas būs smags rallijs, jo Igaunijā šajā sporta veidā ir ļoti sīva konkurence. Latviešu sportistiem būs ļoti sarežģīti cīnīties par augstām vietām,” stāsta pilots par izredzēm Igaunijā, norādot, ka igauņi izmanto visus paņēmienus, lai uzvarētu.
Latvijas rallija čempionāta Igaunijas posms “Rally Estonia” norisināsies 20. un 21. jūlijā, arī šeit piedalīsies labākie abu valstu piloti un gaidāmas saspringta sacensības gan absolūtajā vērtējumā gan klašu iekšienē.