Sebastianam Fetelam nebija iespēja atkārtot savu pole Hokenheimā, kuru vācietis izcīnīja 2010.gadā. “Red Bull” pilotam izšķirošajā kvalifikācijas sesijā patraucēja viņa komandas biedrs Marks Vēbers.

Fetels izšķirošajā lidojošajā aplī iesprūda aiz komandas biedra un sašutumā vicināja roku Vēbera virzienā, tomēr vēlāk saprata, ka austrālieša rīcība nebija tīša un Vēbers viņu nespēja redzēt spoguļos dēļ ūdens šaltīm, kas veidojas aiz mašīnas slapjā trasē.

“Es neesmu apmierināts ar savu apli,” pēc kvalifikācijas paziņoja Fetels. “Fernando bija ātrāks par mani ar savu stratēģiju un neesmu pārliecināts vai man būtu izdevies viņu pārspēt. Pēc kvalifikācijas vērtējot, jāsecina, ka viņa taktika bija preizāk izvēlēta. Sacīkstei mašīna varētu būt ātra, ja izdosies riepas uzsildīt vajadzīgajā temperatūrā.”

“Es savu izšķirošo apli izbojāju brīdī, kad gandrīz ietriecos Marka formulā,” turpināja vācietis. “Taču šajos apstākļos ir ļoti grūti redzēt un spoguļos neko nevar saprast – viņš visdrīzāk mani neredzēja. Līdz ar to savā pēdējā aplī, kad trase bija labākajā kondīcijā, es zaudēju laiku – man aplis neizdevās tīrs.”

Līdz ar to Fetels rīt sacīkstē startēs no pirmās rindas, bet Marks Vēbers pēc trešās vietas izcīnīšanas un soda saņemšanas par pārnesumu kārbas maiņu būs spiests startēt no astotās starta vietas.

1 KOMENTĀRS

  1. Gan jau viss būs labi. Tu Sebastiān labāk mēģini sakaut to lecīgo Fernando a Marks sacīkstē pārāk netraucēs, bezkaunīgais Marks būs vai nu pietiekoši tālu aizmugurē vai priekšā – tad jau redzēs, bet te ir vēl daudz citu slikto puiku no kuriem jāpiesargās.

      • Viena lieta ir gandriz lietus laika uztriekties virsu konkurentam, kurs ari cinas par savu apla laiku un labaku poziciju. Pavisam kas cits ir, kad viens izlutinats puiselis vicinas ar rokam sava komandas biedra virziena kurs piedevam kopvertejuma ir augstak par vinu pasu, ar domu – kapec tu mulki neapstajies un nesabojaji savu apli lai palaistu garam mani?
        Un ka jau tu pats mineji, tas nebija pedejais aplis, tas bija Q3 vidu, tur vel laika ko braukat bija dafiga un vel mazliet. Pasi piloti trasi zaveja un atbrivoja no lietus, pat ja Vebers butu tik celsirdigs un butu palaidis garam Fettelu, tad tapat tas apla laiks vinam nebutu devis pilnigi neko. Atlikusaja laika visi piloti savus aplu laikus uzlaboja pa vairakam sekundem.
        Tas drizak bija princips – kapec tas Vebers nepalaida garam MANI? Ka netalantigais un vecais komandas biedrs var nepalaist garam mani, DIZENO Sebastianu Fettelu?

  2. Veebers jau neiztrauceeja Fetala galveno apli, tas bija peedeejaas sesijas viduu, kaut vai Veebers nebuutu patrauceejis, sesijas beigaas trases apstaakli bija daudz labaaki, lai uzraadiitu savu labaako apli.

    Taa kaa shoreiz shis raksts galiigi nav vietaa!

    • Vettels tur drusku nevietā vaino Wēberu, pēc TĀ incidenta viņi nobrauca vēl pa 2 lidojošiem apļiem un neviens nevienam netraucēja jo ForceIndija kas incidenta brīdī bija ļoti priekšā Wēberam palaida viņus abus garām pēc incidentainā apļa beigām. Saprotu Vetela fanu sašutumu, bet ja objektīvi vērtē VISUS apstākļus, tad Vetelam TE neko neizjauca.

  3. P.S. Kāpēc tie piloti kas smagā darbā panākuši to ko panākuši, kā Wēbers, Alonso,Buttons un vēl daži pie neveiksmēm meklē cēloni SAVĀS darbībās vai lēmumos, bet tie zeltapuikas kā Vettels, Hamiltons vai Maldonādo VIENMĒR vaino kādu citu ?