Šobrīd pēc izcīnītas devītās vietas absolūtajā vērtējumā un attiecīgi trešās gan Latvijas, gan Igaunijas rallija čempionātos Jāņa Vorobjova ekipāža ierindojas dalītā pirmajā vietā Latvijā un pēc čempionāta rezultātu publicēšanas būs pirmajā vietā arī Igaunijā. Kā noskaidroja portāls NORDSPEED, tad Jānim Vorobjovam/Guntaram Zicānam šis rallijs izvērtās diezgan sarežģīts.

Jautājām pilotam, par sacensībām, kā atzīst pilots tad pati trase nebija sarežģīta. Tomēr tas, ka pēdējie ātrumposmi bija jābrauc atkārtoti, sagādāja problēmas, jo trases segums pēc 180 spēkratu došanās trasē tika sabojāts: “Sacensībās mūs vajāja tehniskas problēmas, kuras mēs nespējām atrisināt, arī rallija laikā nespējām atrast problēmu cēloņus. Mašīnai tika nomainīts viss izņemot motoru, bet vaina netika atrasta,” pilots turpina: “Trasē pēc atkārtotas braukšanas uz seguma parādījās rises. Vienā no tramplīniem mēs piezemējāmies tieši risēs, kā rezultātā man tika traumēts mugurkauls.”

“F1LV

Lai arī sportists pašlaik atrodas gan Latvijas, gan Igaunijas čempionātu priekšgalā, viņš norāda, ka par Igauniju īsti vēl zināt neko nevar: “Igaunija ir sarežģīta valsts. Viņi mēģinās domāt kā, lai paceļ savus braucējus augstākās pozīcijās un viņi negribēs ielaist kādu citu čempionāta vadībā.” Pilots neizslēdz to, ka viņa ekipāžas pēc tiks mainīta punktu sistēma Igaunijas rallija čempionātā.

Latvijas čempionātā situācija, lai arī matemātiski izskatās vienkārši – čempionāta vadībā salīdzinoši drošā attālumā atrodas Vorobjova un Koitlas ekipāžas, tomēr pilot norāda, ka no cīņas nevajadzētu izslēgt Andi Neikšānu: “Jāņem vērā, ka šis ir tehniskais sporta veids un ir iespējamas izstāšanās. Andis Neikšans noteikti cīnīsies līdz galam. To, ka Koitla būs ātrs Igaunijā, varēja paredzēt, tomēr turpinājums notiks Latvijā.” Kā norāda pilots, tad šeit Koitlam viņam palīdzēja māju trase, jo katrā ātrumposmā ir savādāks segums, ko vietējie sportisti ļoti labi izport, kas dod viņiem priekšrocības. Viņš norādīja arī uz rupjām organizatoru kļūdām, kas viņu pārsteidza, jo šī rallija organizēšanā bija iesaistījušies pieredzējuši vīri.

Kopumā komandas sniegumu ir apmierināts, katrs no pilotiem ir nobraucis savu pašreizējo spēju līmenī.

Portāls NORDSPEED jautāja cik regulāri pilots plāno startēt ar aizmugures piedziņas BMW: “Man ļoti patīk braukt ar aizmugures piedziņas mašīnu. Tāpēc ja mums nebūs jābrauc ar lielo mašīnu, mēs noteikti izmantosim iespēju braukt ar BMW,” tas noteikti priecēs vietējos skatītājus un radīs lielāku intrigu minirallijos.

Tuvākie starti ekipāžai ir paredzēti jau pēc divām nedēļām Igaunijas rallija čempionātā notiekošajā Viru rallijā. Kā norāda pilots tad pirms šī starta pilotam ir jāsaved kārtībā veselība, ar mašīnu tiks galā mehāniķi.

Atgādinām, ka Viru rallijs norisināsies no 10. līdz 11. augustam Igaunijā.