Neskatoties uz to, ka komanda aicināja Sebastianu Fetelu būt piesardzīgam, vācietis sacīkstes izskaņā nespēja sev atteikt un uzrādīja ātrāko sacīkšu apli.
To, ka Fetelam patīk vākt žetonus, pamanījām jau pērn, kad būdams pārliecinošā vadībā viņš bieži sacīkšu finišā nobrauca vēl vienu ātru apli, lai iegūtu savā kontā arī sacīkstes ātrāko apli.
Arī šī gada Japānas GP sacīkstē Fetels noslēdzošā daļā stabili veica apļus 1:37s robežās, bet izskaņā nobrauca vienu ļoti ātru apli – 1:35.774s, kas bija par astoņām desmitdaļām ātrāk nekā izdevās jebkuram citam.
Jāatzīst, ka Fetela labākais laiks sacīkstē joprojām bija 4 sekundes aiz Suzukas sacīkšu rekorda 1:31.540s, kuru 2005.gadā uzrādīja Kimi Raikonens.
Vēl interesanti, ka šī bija tikai otrā reize Fetela karjerā, kad viņš spējis sasniegt ‘Grand Slam’, jeb izcīnīt pole, ātrāko apli, būt vadībā visus apļus un izcīnīt uzvaru. Iepriekš viņam tas izdevās 2011.gadā Indijas GP.
Japānas GP ātrākie apļi
V | Pilots | Mašīna | Ātrākais aplis | Atst. | Aplis |
1 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1’35.774 | 52 | |
2 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1’36.606 | 0.832 | 51 |
3 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 1’36.679 | 0.905 | 52 |
4 | Bruno Senna | Williams-Renault | 1’36.819 | 1.045 | 44 |
5 | Felipe Massa | Ferrari | 1’36.894 | 1.120 | 50 |
6 | Michael Schumacher | Mercedes | 1’36.942 | 1.168 | 43 |
7 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 1’37.128 | 1.354 | 49 |
8 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso-Ferrari | 1’37.455 | 1.681 | 50 |
9 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso-Ferrari | 1’37.533 | 1.759 | 39 |
10 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1’37.535 | 1.761 | 48 |
11 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1’37.760 | 1.986 | 45 |
12 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 1’37.771 | 1.997 | 45 |
13 | Kimi Raikkonen | Lotus-Renault | 1’37.886 | 2.112 | 49 |
14 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1’37.938 | 2.164 | 46 |
15 | Heikki Kovalainen | Caterham-Renault | 1’38.043 | 2.269 | 52 |
16 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1’38.277 | 2.503 | 32 |
17 | Vitaly Petrov | Caterham-Renault | 1’38.344 | 2.570 | 47 |
18 | Timo Glock | Marussia-Cosworth | 1’38.756 | 2.982 | 48 |
19 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 1’38.983 | 3.209 | 17 |
20 | Pedro de la Rosa | HRT-Cosworth | 1’39.351 | 3.577 | 50 |
21 | Charles Pic | Marussia-Cosworth | 1’40.493 | 4.719 | 34 |
22 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 1’41.388 | 5.614 | 21 |
pats svariigaakais ka Sebs vaac punktus chempionaata kopveerteejumaa. tie grand slam zhetoni ir tikai prieksh statistikjiem.
ir dzirdeets viedoklis ka daudziem shiigada Suzukas gonka likaas garlaiciiga. es savukaart ceru ka shaada pat ‘garlaiciiba’ buus veerojama katraa no atlikushajiem posmiem 🙂
pirxts ir gaisaa!!!
nu jaskatas ka pirkstam sie atrakie apli neieriebj sezonas izskana kad cinisies pa svarigam vietam un punktiem un motors kurs bus jau izcietis vienu gonku un atrako apli neierieb vinam un nenoklajas