Arī otrajā treniņu sesijā ātrāko apļa laiku Indijas GP posmā uzrādīja Sebastians Fetels, aiz kura ierindojās komandas Marks Vēbers.
Aiz “Red Bull” dueta, kuri kvalifikācijas režīmā izskatās neaizsniedzami saviem sāncenšiem, ierindojās Fernando Alonso no “Ferrari” komandas.
Tostarp vairkkārt no trases izlidoja “Ferrari” otrais pilots Felipe Masa, kurš vainoja mašīnas balansējumu un sesijas otrajā daļā trasē nedevās, jo mehāniķi ķērās pie regulējumu veikšanas.
Kamēr “Red Bull” temps kvalifikācijā šķiet neaizsniedzams sāncenšiem, sacīkstē nopietnu konkurenci varētu sastādīt “McLaren” piloti un Fernando Alonso, kuru apļa laiki ar pilnākām degvielas tvertnēm bija pat labāki kā “Red Bull” pilotiem.
Indijas GP – Treniņi 2
V | No | Pilots | Komanda | Laiks | Atst. | Apļi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 1:26.221 | 35 | |
2 | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 1:26.339 | 0.118 | 33 |
3 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:26.820 | 0.599 | 34 |
4 | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:27.022 | 0.801 | 38 |
5 | 9 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 1:27.030 | 0.809 | 40 |
6 | 4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:27.131 | 0.910 | 38 |
7 | 3 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:27.182 | 0.961 | 24 |
8 | 12 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1:27.233 | 1.012 | 37 |
9 | 10 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1:27.397 | 1.176 | 36 |
10 | 19 | Bruno Senna | Williams-Renault | 1:27.738 | 1.517 | 36 |
11 | 11 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1:28.004 | 1.783 | 32 |
12 | 15 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 1:28.178 | 1.957 | 39 |
13 | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 1:28.222 | 2.001 | 37 |
14 | 16 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 1:28.239 | 2.018 | 37 |
15 | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 1:28.296 | 2.075 | 23 |
16 | 14 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 1:28.455 | 2.234 | 40 |
17 | 18 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 1:28.596 | 2.375 | 38 |
18 | 17 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 1:29.167 | 2.946 | 35 |
19 | 20 | Heikki Kovalainen | Caterham-Renault | 1:29.320 | 3.099 | 43 |
20 | 21 | Vitaly Petrov | Caterham-Renault | 1:29.606 | 3.385 | 22 |
21 | 22 | Pedro de la Rosa | HRT-Cosworth | 1:30.950 | 4.729 | 37 |
22 | 24 | Timo Glock | Marussia-Cosworth | 1:31.113 | 4.892 | 35 |
23 | 23 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 1:31.372 | 5.151 | 20 |
24 | 25 | Charles Pic | Marussia-Cosworth | 1:31.493 | 5.272 | 31 |
Praktiski 1. sesijas atkārtojums jaunās skaņās. Pilnīga Red Bull dominance, nākamie Ferrari un Mclaren (Hamiltons pamainījās vietās ar Batonu). Vienīgi savu ātrumu ar mīkstajām riepām palielināja Lotus. Negaidīti labs Rosberga sniegums. Fetela uzvaras turpinās. Apmēram skaidri jau tagad ir kvalifikācijas rezultāti.
Ja paskatās apļu laikus – zini, ka baigā dominance būtu – galīgi negribās apgalvot… Tā kā – kas vēl zin kā var būt viss vēl sacensībās… Pat Lotus..:)
es kaut ko nesaprotu, visam f1 komandam ir ieverojami budzeti, nu lielakajam komandam. visam ir inzinieru guru grupas, bet nesaprotu ka tas iespejams ka tikai redbull inzinieri strada, jo vinu dominance ir fantastiska ari sogad 3 gonka pec kartas uzvara un izskatas bus 4 uzvara, ko tie parejie inzinieri dara gul vai? jo simulacijas viniem ir loti specigas un resursi ari ka var but ka 4 komandas 3gadu laika nevar nokert vienu komandu.
a kaapeec kaadam Red Bull buutu jaanokjer? labaak lai Princesiite uzvar?
Manuprāt par šā gada braucēju titulu šaubas vairs nav nevienam. Nu ko lai saka, RB atkal ir bijuši uzdevumu augstumos un šoreiz arī Vettel nodemonstrējis savu brauktprasmi.