Luisa Hamiltona cerības uz panākumiem nākotnē varētu būt pamatotas – viņa topošā komanda “Mercedes” uz nākamo F1 sezonu ne tikai būvē pilnīgi jaunu formulu, bet arī gatavojas ievērojami palielināt budžetu.

Vācu laikraksts “Bild” raksta, ka pēc Niko Rosberga uzvaras šogad Šanhajā un līguma parakstīšanu ar Luisu Hamiltonu, komanda uz 2013. gadu savu budžetu palielinās līdz aptuveni 200 miljoniem eiro, kas esot par 44 miljoniem lielāka summa nekā šosezon pieejamā.

“Uzraudzības padomes jaunā bosa Nikija Laudas pakļautībā taupības pasākumiem ir pienācis gals,” teikts laikrakstā.

Vienlaikus tiek piebilsts, ka F1 komandas budžeta palielināšana varētu likt samazināt ieguldījumus DTM čempionātā, kur nākošgad “Mercedes” nometne, iespējams, startēs nevis ar astoņām, bet vairs tikai sešām mašīnām. “Mercedes” informāciju vēl neapstiprina.

Otra labā ziņa Luisam Hamiltonam ir nesenie Nikija Laudas izteikumi telekanālam RTL. Lai gan vairums komandu jau domā par 2014. gadu, kad spēkā stāsies būtiskas izmaiņas tehniskajos noteikumos un nākamgad līdz ar to vairums startēs ar būtiski uzlabotām šī gada mašīnām, “Mercedes” rīkosies radikāli.

“Mēs strādājam pie pilnīgi jaunas formulas, jo pašreizējā gluži vienkārši nav pietiekami ātra,” izteicās Lauda.

Lai gan Rosbegs triumfēja Ķīnas GP izcīņā, atnesot “Mercedes” pirmo uzvaru jaunāko laiku F1 vēsturē, bet Mihaels Šūmahers bija ātrākais kvalifikācijā Monako, kopumā W03 modelis sevi nav pierādījis no labākās puses. Komanda Konstruktoru kausā ir tikai piektajā vietā, turklāt ir pamatots uztraukums, ka priekšā varētu tikt arī “Sauber”.

Tāpat nav izslēgts, ka kopā ar “Mercedes” paliks Mihaels Šūmahers, tiesa, vairs ne pilota lomā, bet kādā citā amatā. Viņš intervijā “Sport Bild” atzinis, ka lēmums tikšot pieņemts pēc sarunām sezonas izskaņā.

1 KOMENTĀRS

  1. Tāpat par Šūmja uzmešanu samaksās. Visu laiku lika viņam spieķus riteņos, nekad neinteresēja, lai Šūmis uzvarētu. Tagad, kad aplikušies, nu pēkšņi strādās un nu tik būs. Domāju, ka nebūs un McLaren pareizi darīja, ka atkratījās.

  2. Laikam tak jāatgādina, ka Šūmahers aizgāja uz komandu, kas iepriekšējā sezonā paņēma abus kausus. Tika uzsvērts, ka viņš būs galvenais pilots – attīstītājs…
    Nu lūk! Daattīstīja! Ka retu reizi pat desmitniekā tiek iekšā…
    Tiešām cerams, ka Lauda beidzot tur kkādu kārtību ieviesīs.

    • Un kāds tam sakars ar Laudu, ja komandas vadītājs ir Brauns. Brauns pieņem darbā cilvēkus, izkārto pienākumus utt. Tikai no augšas neviens ne par ko neatbild. Haugs kaut ko penterē, bet reāli viņš ir tāds pusboss. Tagad visam piegrūdīs priekšā Laudu, kam būs reāli jāuzrauga Brauns. Bardaks jau pašā saknē.

  3. Kas šeit savākušies akli Šūmahera fanātiķi? Atverat acis – Šūmis sen kā nevelk jaunajiem līdz. Lai gan viņš ir fantastiskā fiziskā kondīcijā, bet ar to vien nepietiek, lai vāģi ievilktu kaut punktos. Pouzers (lasīt Rosbergs) šosezon ir salasījis vienu uzvaru un 93 kopvērtējuma punktus, bet Šūmis – 43! Nav skaidrs, kas šie par cipariem? LABRĪT!!! Skat’ kā Kimi ir atgriezies…

    • Tik viennozīmīgi gan nav. Nav jau tikai punkti. Jā R vidēji startā 9, MS – 9,7 un attiecīgi R 11 reizes kvalif. pārāks, bet MS 7.
      Ātrākais aplis R – 2, MS – 1.
      Tomēr reizēs, kad abi finišējuši vienā sacīkstē, nav bijušas ķibeles (sezonā 8 reizes), 6 reizēs vairāk punktu MS un 1 reizi R, 1 abi bez punktiem.
      Pēc SIN vispār izskatās, ka Mercedes metis mieru šai sezonai.

  4. tak liekat mieraa Shuumaheru!! tas cilveeks jau ir sasniedzis pilniigi visu ieksh to F1. protams, peec 40 gadu sliekshnja cilveekam zuud reakcijas aatrums. taapeec arii sanaak ieskriet citu formulu pakaljaas.

    Artis atradis ar ko saliidzinaat :D, ar veselu dekaadi jaunaako Raikonenu. Raikonenem- 1 aber Shuumaheram- 7. shitie ir galvenie cipari ko saliidzinaat.

    • Kur tu manā teiktajā izlasīji, ka Kimi ir jaunāks un tāpēc viņam var prognozēt veiksmīgu atgriešanos kā ‘vecajam’ Šūmim? Es vienkārši salīdzinu atgriešanos, kā tādu…Pofig cik jauns vai vecs. ULai vai kā, bet Šūmahera veiksmīgajai karjerai vilksies neveiksmīgā atgriešanās aste, vismaz manās acīs. Punkts!

      • taa jau ir tava probleema ku tu saliidzini atgrieshanos kaa taadu. jo tas nav pofig cik jauns vai vecs.

        agraak, piecdesmitajos gados, vecums tik lielu noziimi nespeeleeja. jo bija jaagriezh smaga stuure bez pastiprinaataaja. tad dzelzs vechi ap 40 gadiem to krunku tureeja pat labaak nekaa jaunieshi. a muusdienaas vecums ir tikai un vieniigi trauceeklis. nepiekriiti?

        p.s. cik feini Zaigas kuciite te slapina miinusinjus un plusinjus 😀 darbs muljkjus miil.

      • man jau liekas ka Jus visi skataties vienigi un akli no rezultatu puses. Iedomajies Sumi vinam ir 7 cempji, kur vel augstak kapt. skuj kads dabus tik daudz tuvakajos 10 gados. vinam vienkarsi vajag adrenalinu un tapec vins aizgaja atpakal ar F1, nezinu vai esat ar ko braukusi vai tikai runajiet, bet man dzive ir bijis veicies un braucis ar f renault 3.5 un Jaguar Formulu un nobraucot 10 aplus tev ir tads kaifs, ka gruti ko dzive iedomaties baudamaku. Mans uzsaktas ka vins vienkarsi atgriezas lai pavizinatos un izbauditu visu atmosferu un tusinu, it ipasi ja komandas boss ir vina labs choms 😀
        kurs gan negribetu sacalot lai iedod F1 izbraukt.

        Sumim jau sen tie rezultati jau pie kajas ir, vins vienkarsi bauda dzivi 😉