Sebastians Fetels bija ātrākais visās treniņu un visās kvalifikācijas sesijās, tādejādi izcīnot pirmo starta pozīciju ASV GP izcīņā. Blakus vācietim pirmajā starta rindā stāvēs Luiss Hamiltons, kurš “Red Bull” pilotam zaudēja 0,1 sekundi.
Pirmajā kvalifikācijas sesijā ātrāko apļa laiku uzrādīja Sebastians Fetels, kurš par pussekundi pārspēja tuvāko sekotāju – Luisu Hamiltonu, kamēr Fernando Alonso palika tikai 11.pozīcijā. Tostarp aiz svīrtas palika visi jauno komandu piloti un interesanti, ka Vitālijs Petrovs atkal bija ātrāks par komandas biedru Heiki Kovalainenu. Turklāt pirmo reizi abi “Marussia” piloti bija ātrāki par “Caterham” un HRT komandu braucējiem. Arī abi HRT piloti Narains Kartikejans un Pedro de la Rosa pretēji bažām spēja iekļauties 107% robežās un tādejādi varēs piedalīties sacīkstē. Kopā ar jauno komandu pilotiem izstājās arī Daniels Rikjardo no “Toro Rosso”.
Otrajā sesijā atkal nepārspēts palika Fetels, kurš par 0,5 sekundēm pārspēja komandas Vēberu, kamēr Alonso ierindojās devītajā pozīcijā. Šoreiz aiz svītras palika Niko Rosbergs, Kamui Kobajaši, Serhio Peress, Žans Ēriks Verņē, Pols di Resta, Džensons Batons un Bruno Senna. Kā izrādījās vēlāk, “McLaren” formulai bija problēmas ar akcelerācijas pedāli, kas liedza labāku laiku uzrādīt Batonam.
Pēdējā kvalifikācijas kārtā visi vadošie piloti veica vairākus iesildīšanās apļus, lai pienācīgi uzsildītu riepas. Aiz Fetela un Hamiltona palika Marks Vēbers un Romēns Grožāns, kurš saņems piecu starta pozīciju sodu par pārnesumu kārbas nomaiņu. Fernando Alonso uzrādīja tikai devīto apļa laiku, bet Felipe Masa šoreiz bija ātrāks par spāni – septītais laiks. Abi “Ferrari” piloti uzlabos savas vietas pēc Grožāna soda piešķišanas. Piektajā starta rindā būs Romēns Grožāns un Pastors Maldonādo.
ASV GP kvalifikācija – rezultāti
V | No | Pilots | Komanda | Q1 | Q2 | Q3 | Apļi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 1:36.558 | 1:35.796 | 1:35.657 | 20 |
2 | 4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:37.058 | 1:36.795 | 1:35.766 | 20 |
3 | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 1:37.215 | 1:36.298 | 1:36.174 | 20 |
4 | 10 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1:37.486 | 1:36.906 | 1:36.587 | 28 |
5 | 9 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 1:38.051 | 1:37.404 | 1:36.708 | 26 |
6 | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 1:37.927 | 1:37.102 | 1:36.794 | 22 |
7 | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 1:37.667 | 1:36.549 | 1:36.937 | 24 |
8 | 12 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1:37.756 | 1:37.066 | 1:37.141 | 20 |
9 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:37.968 | 1:37.123 | 1:37.300 | 24 |
10 | 18 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 1:37.537 | 1:37.011 | 1:37.842 | 26 |
11 | 19 | Bruno Senna | Williams-Renault | 1:37.520 | 1:37.604 | 20 | |
12 | 3 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:37.565 | 1:37.616 | 12 | |
13 | 11 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1:38.104 | 1:37.665 | 15 | |
14 | 17 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 1:38.434 | 1:37.879 | 17 | |
15 | 15 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 1:38.500 | 1:38.206 | 16 | |
16 | 14 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 1:38.418 | 1:38.437 | 15 | |
17 | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:38.862 | 1:38.501 | 16 | |
18 | 16 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 1:39.114 | 9 | ||
19 | 24 | Timo Glock | Marussia-Cosworth | 1:40.056 | 12 | ||
20 | 25 | Charles Pic | Marussia-Cosworth | 1:40.664 | 11 | ||
21 | 21 | Vitaly Petrov | Caterham-Renault | 1:40.809 | 7 | ||
22 | 20 | Heikki Kovalainen | Caterham-Renault | 1:41.166 | 7 | ||
23 | 22 | Pedro de la Rosa | HRT-Cosworth | 1:42.011 | 12 | ||
24 | 23 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 1:42.740 | 10 | ||
Q1 107% Laiks | 1:43.317 |
Nu Fernando būs vēl grūtāk kā likās. Luiss var daudz ko mainīt, ja saliks kloķi Sebastianam startā. Skatamies – jābūt jautri!
Lai nu kā, Šūmahers atkal startēs pieklājīgā starta pozīcijā – jāizbauda, kamēr vēl startē pilots no “vecās labās F1”
Vecā labā F1 bija līdz 1994 gada 1 maijam. Šī ir cita.
Hamiltons, Shuumahers un Massa ir galvenie shiis kvalifikaacijas varonji. izvilka no mashiinas maximumu un veel bishki.
Sebs izdariija to kas vinjam peec liiguma jaadara.
NU Fetels bij atrs ka vienmer, prieks ka Alonso halavaij beigusies laime un ka beidzot kaut cik nopelnita vinam vieta, nevis ka parasti ka sim noveicas un ar ziguli ieguva fantastiskus rezultatus uz citu neveiksmem.
nu Hamis loti labi nobruaca prieks, bet nu vienigi vinam manuprat no 2 vietas beigas pec pirma likuma bus 3 vai 4, jo domaju ka diezgan daudz gumijas no otras puses startam nebus. NU Makiem ka jau pedeja sezona ierasts atkal kaut kas noplist un saplist un nestrada 😀 priece ka Hamis tomer nolema iet citur, jo labak ka tu cinies un nemies nevis izstajies un saplisti.
Esmu ko palaidis garam, Makam ir jauns sponsors???
Vodafone ASV neviens nepazīst un tāpēc tā vietā uz McLaren tiek reklamēts māsas uzņēmums Verizone, kas ASV ļoti plaši atbalsta motoru sportu gan NASCAR, gan IndyCar.
skaidrs, a citadi biju dzirdejis ka vodafone nakamgad mazak naudu dos makiem un nodomaju moch sos jau sogad budzets sarucis.
VeriZone vairāk uz Indy metušies, Sprint uz Nascar (tāpēc arī saucās Sprint Cup) Abi lielākie debīlo operatori Štatos.;)
Starts būs interesants, jo vismaz man vakar izskatījās, ka vienīgie ir Lotus, kas jau no pirmajiem apļiem spēj braukt ātri. Protams tad, kad citiem konkurentiem riepas uzsilst, tad tie pāršpļauj Lotus, bet… Nemācēšu teikt, kas būs ar titula pretendentiem, bet vēlētos redzēt Kimi ja ne pirmajā vietā, tad vismaz uz goda pjedestāla.
šķiet ka Alonso būs grūti – viņa Ferrari kā uz ledus, kamēr Vettela RB kā pielīmēts, bet nesteigšos ar prognozēm, jo te vēl 22 piloti par kautko cīnīsies un daudzkas var aiziet neprognozējamā gultnē. skatīsim-redzēsim
gan jau ka Grozans ieviesis savas boulinga specialista korekcijas ari. 😉
Grožāns drusku tā kā labojies, bet te jau vēl bariņš kuri var iszpēlēt kādu harakiri gājienu kā Maldonādo, Perzs, Kojebaši, Šūmahers diemžēl un vŗl daži. turklāt kādam var kas salūzt vai cita ķeza piemeklēt
bet šis ir interesants – nez kas par vīzijām Alonso vakar pēc Q vedināja teikt – “As I said, for whatever reason, I have the strange feeling that tomorrow we will reduce the gap.” – tas no PlanetF1
Ferari ari teica, ka uz nakamo posmu viniem bus lidojosa F1 🙂 bet kaut ka neparak atri vina lido
rekur ari Alonso cikstesana novedusi, aizgaja paciksteja bosiem ka vinam netira trases puse un Feari pazinoja, ka jaapsver doma vai Masam nevajag mainit karbu ( jo it ka saplisusi), ka rezultata alonso starta tiraja trases puse 😀
http://www.autosport.com/news/report.php/id/104361
Tas laikam ir labākais veids kā F1 atgriezties ASV :P. Gan jau amīšu publika to novērtēs 🙂
Nu es tik ceru, ka Luiss neatdos vietu tā zaprosta Sebastianam!jācer uz faitu!
nu ko tur neatdot, vienam tira trase otram netira 😀 viens starte otrs spole, cina bus ar 4 vai 5 vietu 🙂
kaut gan daudzi trenejas startu no netiras puses, varbut beigas paveiksies un visiem slides, jo Batons bij vienigais kas trenejas no tiras puses un teica ka tur ari nekas spidos nebija.
Visi, kas neiet čučāt, skatās pēdējo čeisa gonku no Houmstedas, Maiami! Breds vai Džimmijs?
butu incigi ja Bulli ierektu pa Alonso un iedotu Weberam ari 5 vietas drop un Alonso butu atkal netiraja trases puse 😀