Pēdējā treniņu sesijā pirms Brazīlijas GP kvalifikācijas ātrāko apļa laiku Interlagosas trasē uzrādīja “McLaren” pilots Džensons Batons.
Treniņos trase joprojām bija sausa un lietus Sanpaulu apkārtnē vēl nebija sācies, tomēr pie apvāršņa jau parādījās draudīgi lietus mākoņi, kas varētu ierasties ap kvalifikācijas laiku.
Aiz Batona ātrāko apļa laiku tabulā palika Sebastians Fetels, kurš savu vienīgo kvalifikācijas simulācijas lidojošo apli uzrādīja pašā treniņu sesijas izskaņā. Marks Vēbers palika trešais, bet pirmās dienas ātrākais pilots Luiss Hamiltons šoreiz ceturtajā vietā.
Otrs titula pretendents Fernando Alonso kvalifikācijas simulācijā augstāk par astoto vietu nespēja tikt – “Ferrari” formula viena apļa režīmā joprojām nespēj konkurēt ar “Red Bull”, “McLaren” un pat “Lotus” un “Force India” formulām.
Jāpiebilst, ka Kimi Raikonens palika trases malā jau sesijas sākumā, jo viņa “Lotus” formula nodega “Renault” dzinējs.
Brazīlijas GP – Treniņi 3
V | No | Pilots | Komanda | Laiks | Atst. |
---|---|---|---|---|---|
1 | 3 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:13.188 | |
2 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 1:13.245 | 0.057 |
3 | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 1:13.385 | 0.197 |
4 | 4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:13.389 | 0.201 |
5 | 10 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1:13.420 | 0.232 |
6 | 11 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1:13.486 | 0.298 |
7 | 12 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1:13.602 | 0.414 |
8 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:13.691 | 0.503 |
9 | 18 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 1:13.700 | 0.512 |
10 | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 1:13.712 | 0.524 |
11 | 19 | Bruno Senna | Williams-Renault | 1:13.948 | 0.760 |
12 | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:14.126 | 0.938 |
13 | 15 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 1:14.190 | 1.002 |
14 | 14 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 1:14.192 | 1.004 |
15 | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 1:14.347 | 1.159 |
16 | 16 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 1:14.687 | 1.499 |
17 | 17 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 1:14.972 | 1.784 |
18 | 21 | Vitaly Petrov | Caterham-Renault | 1:15.159 | 1.971 |
19 | 20 | Heikki Kovalainen | Caterham-Renault | 1:15.707 | 2.519 |
20 | 24 | Timo Glock | Marussia-Cosworth | 1:15.763 | 2.575 |
21 | 25 | Charles Pic | Marussia-Cosworth | 1:16.059 | 2.871 |
22 | 22 | Pedro de la Rosa | HRT-Cosworth | 1:16.198 | 3.010 |
23 | 23 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 1:16.793 | 3.605 |
24 | 9 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault |
nu baigi cieshi!
vienas sekundas robezhaas pirmie 12 piloti. cerams ka tikpat siivi ies kvalifikaacijaa un gonkaa.
kursh, F1 tehniku peetosh liidzjuteejs, man var paskaidrot to kur pazuda Red Bull aatruma paarsvars kaads tas bija AAzijas posmos un Abu Dabi?
RedBull šogad nekad nav bijis nekāds ātruma pārsvars nekur – speedtrapā viņi ir lēnākie. Vienkārši dažu trašu konfigurācija labāk atbilst viņu aerodinamikas filozofijai nekā citu, jeb otrādi – viņu aero ir labāks priekš attiecīgām trasēm
nerunaa muljkiibas. nejau par taadu aatrumu (maksimaalo aatrumu) Arcani runaa. ja mees runatu par taadu aatrumu, tad nereti pat marussia tajaa raadiitaajaa ir topa augshgalaa.
aero jau nav atkarīgs tikai no sparnu lieluma un regulējuma, bet no visas mašīnas uzbūves kopumā, sākot no grīdas un difuzora. un redbull konfigurācija ir lai panāktu visefektīvāko vidējo aplī nevis kā citi liek uz max ātrumu vai tml. līdz ar to tas vislabāk izpaužas trasēs kur dauz un gari ātrie līkumi kā Suzukā, Korejā, Spa
Trase taču arī ir krietni īsāka un aplis ir tikai 1:13 (laika izteiksmē) garš, tāpēc arī rezultāti uz apli ir blīvāki.
Redzēju tikai beigas… Ko Sebs darīja visu treniņu??