Brazīliešu autosportists Bruno Senna paziņojis par aiziešanu no Formulas 1 un pievienošanos “Aston Martin” rūpnīcas komandai.

Pēc tam, kad “Williams” komanda Sennu nomainīja ar jauno somu talantu Valterī Botasu, brazīlietis tomēr nepadevās un cerēja atrast vietu kādā citā F1 vienībā. Tomēr tas neizdevās un šonakt tika paziņots par 29 gadus vecā autosportista pievienošanos Devida Ričardsa vadītajai “Aston Martin Racing” komandai.

Ričardss apstiprinājis, ka Senna piedalīsies pildīgi visos 2013. gada “World Endurance Championship” posmos, viens no kuriem ir slavenais Lemānas 24 stundu brauciens.

Komanda WEC pasaules čempionātam pieteikusi četras “Aston Martin Vantage V8” sacīkšu automašīnas, kas cīnīsies par uzvarām GTE klasē. “Pro” ieskaitē vienu no mašīnām pilotēs brits Darens Tērners un vācietis Štefans Mike (ar britu Peteru Dambreku kā trešo pilotu uz posmiem Lemānā un Spā), bet otru – Senna un Francijas pārstāvis Frederiks Makovjeckis (ar britu Robu Bellu rezervē). Vēl divas mašīnas sacentīsies “Am” ieskaitē.

Bruno Sennas karjera Formulā 1

Gads Komanda Posmi Labākais rezultāts Vieta Punkti
2010 Hispania Racing F1 Team 18 14. vieta (KOR GP) 23. 0
2011 Lotus Renault GP 8 9. vieta (ITA GP) 18. 2
2012 Williams F1 Team 20 6. vieta (MAL GP) 16. 31

1 KOMENTĀRS

  1. Nu, nekas – gan jau Bruno kādu daļu no savām ambīcijām tomēr ir piepildījis – vismaz daži desmiti F1 sacīkšu viņa kontā ir.
    Diemžēl viņš ar savu uzvārdu autosporta apritē ienāca par vēlu. Uzvārda faktors graujoši iedarbojās 90-tajos, kad Hils un Vilenēvs pat izsitās līdz čempiona tituliem. Tagad tas vairs nestrādā, jo autosporta romantikas gadi beigušies. Turklāt Bruno nav kādas iepriekšējo gadu zvaigznes dēls, bet gan (tikai) krustdēls.

    • nu pirmkaart jau, ‘romantikas gadu beigsanaas’ parasti stingri korelee arii ar noveerotaaja pasha gadu skaitu 😉

      otrkaart, nu nav gluzi taa, ka Hils ar Vilneevu galiigi braukt neprata.. Es Zhaku personiigi staadiitu uz augstaaka plauktina nekaa Deimonu, bet tas sekundaari – abi nebija chempioni tikai savu uzvaardu deelj

      • Nu, jā – ir zināma gadu nasta uz pleciem 😀
        Kas attiecas uz Deimona un Žaka braukšanas prasmēm, tad principā var piekrist – zināmos savas karjeras posmos viņi brauca labi un brīžiem pat spīdoši. Lieliski atceros Vilnēva žilbinošo ielaušanos IndyCar seriālā (tolaik to rādīja Eurosport), taču neiztika arī bez veiksmes – puisis trāpīja uz pārsteidzoši ātras ‘komanda+šasija’ debitantu kombinācijas. Tomēr viņa nokļūšana pēc 2 gadiem Williams viennozīmīgi bija saistīta ārī ar uzvārdu. Šaubos, ka vecais Frenks savā top-komadā būtu paņēmis parastu IndyCar čempionu, it īpaši ņemot vērā Maikla Andreti un McLaren rūgto pieredzi dažus gadus agrāk. Bet, nu, cepuri nost – Žaks cerības attaisnoja ar uzviju.
        Savukārt Hila ienākšana F1 bija totāls uzvārda triumfs. Pirms tam taču viņš bija pilnīgi nekas! Tik vien kā čalis ar sponsoriem tīkamo uzvārdu HILL. Tāds pats bija pārsteigums, kad pēc vienas moku sezonas Brabham Deimons nonāk komandā Nr.1 – Williams. Tālākais jau ir vēsture – pacietīgais skolnieks izauga par čempionu.

  2. Būs vien jāpiekrīt iepriekšējam komentatoram-no plika uzvārda vairs nevienam nekāda respekta nav.
    Bruno bija vidusmēra braucējs un maz ticams,ka kādreiz tiktu čempiona godā tāpēc īpašu nožēlu,vismaz es,neizjūtu.
    Tādu ir daudz……

    • Es, protams, nezinu, vai Airtons bija oficiāls Bruno krusttēvs, izejot no reliģiskajiem rituāliem. Taču, ja iemet aci skaidrojošajā vārdnīcā, tad redzams, ka jēdziens “krusttēvs” tiek skaidrots arī kā “radinieks (piemēram, tēva vai mātes brālis); vīrietis attiecībā pret bērnu vai gados ievērojami jaunāku cilvēku; tēvocis”.
      Tā kā viss ok 😀