Viens no Formula 1 pazīstamākajiem un pieredzējušākajiem apskatniekiem uzskata, ka Luiss Hamiltons šogad pievienojās “Mercedes” komandai tikai un vienīgi naudas dēļ.
Jau ziņots, ka Hamiltons sešas sezonas startēja “McLaren” sastāvā, taču šogad jau pārstāvēs “Mercedes” vienību, kas pagaidām nav izcēlusies ar lieliem panākumiem, taču sola maksāt lielāku algu.
“Ja mēs salīdzinām šīs divas komandas, nonākam pie secinājuma, ka no sportiskā viedokļa Hamiltonam nav bijis iemesla pamest “McLaren”,” šveiciešu laikraksts “Blick” citē britu žurnālistu Toniju Dodginsu. “Domāju, ka viņš nomainīja komandu tādēļ, ka pilnībā paļaujas uz savu menedžeri.”
Dodginss runā par Saimonu Fulleru, pazīstamā šova “American Idol” radītāju, kurš uzņēmās Hamiltona menedžera pienākumus pēc tam, kad tos sportists pārtrauca sadarbību ar savu tēvu Entoniju Hamiltonu.
“Fullers pavisam noteikti ir panākumiem bagāts menedžeris,” turpina Dodginss. “Taču es viņu nenosauktu par sacīkšu braucēju. Es pat neesmu pārliecināts, vai viņu vispār interesē sports. Viņa menedžments ir pilnībā orientēts uz naudu. Fullers ļoti ieteica Hamiltonam pāriet uz “Mercedes” viena vienīga iemesla dēļ – tur viņš varēs nopelnīt daudz vairāk naudas nekā “McLaren” komandā.”
PRese paliek prese. Kas isteniba ir ,un kas nav. visi mees miilam naudu. bet runajot par ferrari visur portalos un krievu portala paradiijaas info ka ferrari izmantoja heresa ljoti ipatneja jaunumu no detaljaam. ka sak krievu meediji,driiz saaks visi vitinaaties ap sarkanajiem. luuuuk biilzha uz ipatneejo jaunumu ——->http://www.f1news.ru/news/f1-82925.html
ir veel 4-versija (manis izdomaata 😉 ) – tas haizivs zoklis ir tikai un vieniigi uzmaniibas noveersanai..
var būt arī tā kā Tu saki, visādi triki der šinī karā. 5-tā versija būtu nevis gaisa vadīšnai uz augšu, bet uz apakšu – uz tea-tray > grīdu > difuzoru. 6-tā ka tas ir lai panāktu lielāku piespiedspēku priekšgalā tādejādi veicinot priekšriteņu saķeri un vadāmību(ja tās par maz)
Aldi tu vari pateikt ko tieshi tas jaunums dod.jo no krievu lasitaa tur iisti nevarteeju saprast.jo ka sak tai jaunumam pastaav triis versijas. apsties to biildi,un pasaki savas domas:)
ej nu sazini – var būt jebkura no 3 minētajām versijām
šis bij sakarā ar Jāņa jautājumu par to šķirbu zem Ferrari deguna
Sarkanajiem savi trumpji ir. Ne velti Alonso min pedāļus. Mazāk uzmanības komandai pirmajos testos – lielāka iespējamība ko noslēpt ilgāk 🙂
P.S. ja kādam ir interese/nav slinkums angliski lasīt padziļinātus skaidrojumus, pētījumus un izklāstus par F1 mašīnu un to daļu uzbūvi vai iespējamo nozīmi, tad ir tāds http://www.scarbsf1 blogs – tur, gan ne pārlieku bieži, bet visos sīkumos tas viss tiek skaidrots. Vēl ir 1 blogs kur fani apspriež visādas f1 nianses, ja atkal atradīšu, tad ielikšu saiti. p.s. Craig Scarborough ir viens baigs nazis tajā jomā, starp citu Alda ‘kolēģis’ Worldpress. Tad vēl šis tas ir James Allen saitā http://www.jamesallenonf1 un http://www.f1technical.net
Dzirdeeju un jau no riita lasiju ka force india ir kritisks stavoklis. ka sak bankrotapriekshaa. bet kautka dzirdeeju ka onkulis ernijs teica ka viss kartibaa 😀 raksta to ka force india diviem ipasniekiem mailjam un vel vienam,tiks iesaldeeti konti… reizeem es neko nesaprotu.
ljoti iespeejams ka Hamiltos mainiija komandu naudas deelj. domaaju ka 2014. gada motoru mainja arii speelee savu lomu. Marcedes tomeer ir ruupniicas komanda ar saviem motoriem.
Nauda vienmēr ir svarīgs faktors. Tomēr visas šīs epopejas sakarā var uzdot zināmu pretjautājumu – kāpēc gan viņam uzticīgi bija jāpaliek McLaren? Tikai tāpēc, ka šī komanda viņu tā teikt bija ‘izauklējusi’? Jau 3 sezonas McLaren nebija spējīgi uztaisīt labāko mašīnu. Kāpēc lai kaut kas mainītos tagad? Vai būtu jēga turpināt spēlēt ‘talantīgā puišeļa lomu’, ja var aiziet uz respektablu rūpnīcas komandu, kas viņu nolīgst jau pavisam citā statusā – kā superzvaigzni, uz kuru tiek liktas milzu cerības.