Foto: wikipedia.orgNeoficiāla informācija liecina, ka “Honda” rūpnīca jau šobrīd strādā pie V6 motora izstrādes, ar mērķi 2014. gadā atgriezties Formulā 1.

Vācu izdevums “SpeedWeek” ieguvis informāciju, ka franču speciālists Žils Simons, kurš bija atbildīgs par “Ferrari” motoriem Žana Toda ēras laikā, jau šobrīd strādā pie “Honda” motora izstrādes. Pēc aiziešanas no “Ferrari” šis speciālists strādāja FIA pakļautībā, bet vēl nesen darbojās pie šādu pašu V6 motoru izstrādes Kreiga Polloka projektā “Pure”, kas arī plāno 2014. gadā ar saviem motoriem apgādāt F1 komandas.

Jau ziņojām, ka pimdien Parīzē savu jaunā V6 motora maketu publikai atrādīja kompānija “Renault”, kas 2014. gadā vēlas samazināt sadarbības partneru skaitu Formulā 1 no piecām komandām uz trim vai četrām. “Renault” motoru galvenais dizaineris Žans-Mišels Žalinjē portālam “motorsport-total.com” atzina, ka par šādu plānu var atļauties domāt, jo Formulā 1 ienāks jauni motoru piegādātāji.

“Tieši šī iemesla dēļ mēs nākotnē samazināsim komandu skaitu, kam piegādājam motorus,” viņš izteicies. “Formulā 1 būs vairāk dzinēju piegādātāju.”

“Honda” rūpnīca F1 čempionātu pameta 2008. gadā, sākoties vispasaules ekonomiskajai krīzei. Šobrīd tās bāzē Lielbritānijā atrodas “Mercedes” komandas štābs.

1 KOMENTĀRS

  1. Cosworth cik sapratu nakosgad nebus, jo nekas nav dzirdets par vinu planiem attieciba uz jaunajiem V6 motoriem, Renault pazinojis, ka vairak 5 komandam savus motorus nedos un velas pat samazinat skaitu.
    Honda jau sakuma ienaks ar motoru, ne jau ar visu komandu un ja ienaks ka komanda, saubos vai veidos no nulles drizak iegadasies Toro Rosso, kuru sen plano pardot labam pircejam vai Caterham, kam no ceretiem panakumiem nekas nesanak un finanses sak pieklibot.

  2. Cosworth noteikti NEbūs nākamgad – Marussia meklē dzinēju piegādātāju. Kas tad vēl var pievienoties? Audi varbūt vienīgi ja atļauj dīzeli, citu reāli nav. Nez vai modernajā F1 var atsākt praktizēt kā kādreiz – ar tik un tik kubu turbo vai attiecīgu atmosfērisko, varētu pievienot vēl dīzeļa un vēl kādu alternatīvu, teiksim vadoties no iespējamās jaudas vai tml un tad reāli kādi lielie nāktu iekšā. A tagad – cik daudz kompāniju var atļauties vai grib tērēt n’10tos mlj tāda specifiska dzinēja konstruēšanai ko masu produkcijā nevar izmantot ?

      • ar 600 zirgiem !??!!! aizraus priekšu pa priekšu. KERS unu ERS ta var izmantot, bet pašu motoru? turklāt visas tās gudrās sistēmas izstrādā visādi MagnettiMarelli ne Renault vai Ferrari