Pirmssezonas testi ir noslēgušies ar pēdējo testu dienu Barselonas trasē, kur svētdien ātrāko apļa laiku uzrādīja Niko Rosbergs ar “Mercedes”.
Līdzīgi kā Luiss Hamiltons dienu iepriekš, arī Rosbergs ātrākai laika uzrādīšanai izmantoja mīkstā tipa “Pirelli” riepas. Rosberga rezultāts bija labākais apļa laiks visu astoņu Barselonas testa dienu laikā un turklāt par 0,4 sekundēm ātrāks nekā dienu iepriekš uzrādīja Hamiltons. Tomēr nevar aizmirst, ka Rosberga ātrākais aplis tika uzrādīt kvalifikācijas viena apļa mēģinājumā, kamēr Hamiltons veica 5 apļu sēriju.
Pēdējās dienas pēcpusdienā Rosbergs un Alonso vairākkārt apmainījās ar ātrākajiem apļiem, izmēģinot kvalifikācijas apļus ar mīkstākā sastāva riepām. Galarezultātā Alonso palika otrais un Rosbergam zaudēja 0,364 sekundes. Jāpiebilst, ka “Ferrari” testos tā arī nepaguva izmēģināt jaunāko uzlabojumu paketi, kas debitēs tikai pirmajā posmā Melburnā – itāļu komanda bija iekavējusi savu attīstības programmu.
Interesanti, ka Džensons Batons un Sebastians Fetels savus ātrākos apļa laikus uzrādīja ar nemarķētām riepām, tomēr pēc visa spriežot Batons izmantoja mīkstās riepas un palika trešais, bet Fetels izmantoja cietās riepas un uzrādīja astoto rezultātu.
Raikonens mēģināja atgūt zaudēto laiku pēc tam, kad viņš izlaida sestdienas testus. Tomēr “Lotus” komandā turpinājās tehniskas problēmas, kas saistītas ar pārnesumu kārbu. Tikai pēcpusdienā Kimi beidzot uzrādīja apļa laiku un vēlāk ierindojās 5.vietā, tomēr pastāvīgās tehniskās problēmas noteikti uztrauc “Lotus” komandu un pilotus.
V | Pilots | Mašīna | Laiks | Apļi | Atst. |
1 | Nico Rosberg | Mercedes W04 | 1’20.130 | 131 | |
2 | Fernando Alonso | Ferrari F138 | 1’20.494 | 120 | 0.364 |
3 | Jenson Button | McLaren-Mercedes MP4-28 | 1’21.444 | 122 | 1.314 |
4 | Nico Hulkenberg | Sauber-Ferrari C32 | 1’21.541 | 118 | 1.411 |
5 | Kimi Raikkonen | Lotus-Renault E21 | 1’21.658 | 50 | 1.528 |
6 | Paul di Resta | Force India-Mercedes VJM06 | 1’21.664 | 112 | 1.534 |
7 | Pastor Maldonado | Williams-Renault FW35 | 1’22.415 | 42 | 2.285 |
8 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault RB9 | 1’22.514 | 100 | 2.384 |
9 | Valtteri Bottas | Williams-Renault FW35 | 1’22.524 | 31 | 2.394 |
10 | Charles Pic | Caterham-Renault CT03 | 1’23.115 | 116 | 2.985 |
11 | Jules Bianchi | Marussia-Cosworth MR02 | 1’23.167 | 62 | 3.037 |
12 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso-Ferrari STR8 | 1’23.628 | 91 | 3.498 |
13 | Max Chilton | Marussia-Cosworth MR02 | 1’24.103 | 49 | 3.973 |
Nu labi, pēdējo testu pēdējā diena ir beigusies… Ir kāds, kuram ir kaut mazākā saprašana par spēku samēru!? 🙂
ej nu sazini…Daudzi uzskata ka RedBull vai nu blefo vai arī ir ķezā…domāju ka varētu būt ka apm. tā – Lotus, RedBull, Mercedes, Ferrari, McLaren, tālāk mix no pārējiem un beigās Marussia priekšā Caterham
Agris laikam Kimi liidzjuteejs ka tik optimistiski veertee Lotusus. tak vinjiem visulaik tehniskas probleemas, un tas izskataas peec tendences.
es domaaju ka aatraakie veeljoprojaam ir Red Bull. un nejau taapeec ka tur brauc mans favoriits. aber taapeec ka vinji paaraak nenodarbojaas ar miixto riepu triekshanu iisajos kvalifikaacijas stintos. taa dara vieniiba kura negrib raadiit savu aatrumu.
par Arcani komentu – no tā ka jūt līdzi vienam vai otram jau nekas nemainās – formulas nekļūst ātrākas vai lēnākas. Vnk. savu prognozi izteicu ņemot vērā komandu sniegumu garajos braucienos, tā teikt iespējamā sacīkšu versijā. Kas attiecas uz to par ko fanoju(nejaukt ar to ko uzskatu par favorītu), tad tas džeks brauc vienā komandā ar tavu favorītu, bet tas tā, starp citu.
reāls juceklis. nu ok, Caterham un Marussia rezultātus es vēl atļautos prognozēt, bet citādi…
interesanta aina ir pēdējo testu laiku kopsavilkumā. abi Mercedes piloti un Alonso, un pēc tam 0.7 s līdz nākamajai grupai. izskatās, ka ne tikai RBR nav gluži parādījuši savu maksimumu.
un iespējams, ne tikai maskēšanās nolūkos – kā saprotu, riepas šogad vēl trauslākas kā pērn, līdz ar ko varbūt tiešām nav īpašas jēgas vispār testēties pie max ātruma robežas, tā vietā visu uzmanību veltot riepu atkošanai 😀
Pagaidām liekas, ka par titulu varētu pacīnīties 5 komandas. Nevienu konkrētu līderi neredzu.
Joks jau ir tur, ka sezonas sākumā vienmēr tā liekas, bet beigās vienalga izrādās, ka ir viens izteikts līderis 🙂
Lai gan… pēdējos gados tomēr cīņa ir bijusi diezgan spraiga līdz pašam galam.
Un tomēr – nez vai kāds gaidīja tik labu sniegumu no Mercedess puses.