Iespējams pamanīts izskaidrojums “Mercedes” progresam Ungārijā.

“F1LV

“Mercedes” jau vairāk kā gadu cīnās ar problēmām, kas liedz noturēt aizmugurējās riepas noteiktā temperatūras reģionā. Tradicionāli “Mercedes” formula pārkarsē tieši aizmugurējās riepas, kas noved pie pastiprinātas dilšanas, tempa krišanās un lielām problēmām sacīkstē. Līdzīgu scenāriju lielāka daļa līdzjutēju un konkurentu sagaidīja arī Ungārijā, kur sacīkšu dienā gaisa temperatūras sasniedza gandrīz 40°C, tomēr Luiss Hamiltons spēja saglabāt savas riepas pie dzīvības un noturēt arī līderpozīciju sacīkstē.

“Mercedes” dažādiem veidiem ir centušies novērst problēmu, tostarp aizvadot arī nelegālu testu sesiju. Tomēr nav izslēgts, ka pēdējie uzlabojumi riteņu diska uzbūvē ir devuši rezultātu. Tieši riteņu disks tiek izmantots, lai riepas ģenerāto temperatūru novadītu un neļautu riepas iekšējai struktūrai pārkarst. Ungārijā “Mercedes” pitstopa treniņu laikā tika uzņemts foto, kas parāda, ka riteņa diska iekšējā daļā ir dubultā siena ar pāris 2cm šķirbu pa visu perimetru. Ļoti iespējams šis risinājums, kas papildināts ar atjautīgu gaisa kanālu sistēmu riteņa diska iekšējā daļā, ļauj veiksmīgi atbrīvoties no liekā riepas karstuma sacīkstes laikā.

Foto: Sutton

Avots: f1talks.pl

1 KOMENTĀRS

  1. “Mercedes” dažādiem veidiem ir centušies novērst problēmu, tostarp aizvadat arī nelegālu testu sesiju..

    O-go-go…

    Testu sesija par nelegālu kļuva gan, pēc tam kad nepiedalījušies/neieinteresētie/neuzaicinātie tīmi sāka brēkāt.

    Līdz tam i FIA Tehn. delegāts misters Vaitings, i mistera Vaitinga likumos mācītais padomdevējs apgalvoja, ka testi ir legāli..

    jeb ir runa par citiem nelegāliem testiem?

    • No šodienas pozīcijām skatoties, šie testi bija nelegāli, kā to konstatēja tiesa. Tātad Mercedes aizvadīja nelegālu testu sesiju.

      Šoreiz runa ir pavisam par ko citu un ik reizi taču nav divās rindkopās vēlreiz jāskaidro visa šo testu garā priekšvēsture: viņi domāja to, šamie atļāva to, tie noklusēja šito, tie vispār neko nesaprata un beigās visi satikās tiesas zālē.

      • nu tomeer ir noziime, kas testus organizee, un kura programmu testos veic. Un ‘TO’ testu gadiijumaa, organizeeja testus Pirelli, testu programmu arii staadiija Pirelli, ‘vispaareeja labuma’ vaardaa, un pasu testu notiksanas faktaa NEBIJA un NAV itin nekaa nelegaala.

        liidzarko palieku pie sava – uzraxtiit kaa ir uzraxtiits (citeets augstaak), NAV korekti.
        Tie NEBIJA testi mersu individuaalo probleemu risinaasaani, punkc.

  2. Tagad tikai jāliek likmes, kurai komandai nākošajai parādīsies līdzīgs risinājums un kad! Ņemot vērā, ka tagad kalendārā ir mēnesi gara pauze, moš uz Beļģiju jau pusei būs diski vienās šķirbās 😀