Formula 1 čempionāts ir pelnītās brīvdienās, tomēr pilotu tirgus un politiskās spēlēs fonā neapstājas.
Šodien parādījās divas visai svarīgas un škoējošas ziņas. Vispirms somu “Ilja Sanomat” avīze ziņo par to, ka Kimi Raikonens pats esot nosvēries par labu “Ferrari” komandai, kura arī metusi galdā savu piedāvājumu somu pilotam. Līdz Ungārijas GP Raikonenam bija tikai divi nopietni piedāvājumi – no “Red Bull” un “Lotus”, tomēr Ungārijā pilotu tirgus ‘sajuka prātā’. Sākās brumas pat par Fernando Alonso došanos uz “Red Bull”, ko vēlāk noliedza Flavio Briatore, kurš joprojām ir spāņu pilota menedžmenta vadībā. Pamazām kļūst skaidrs, ka Felipes Masa dienas “Ferrari” beidzot ir skaitītas un Maranello meklē gandrīz Alonso līmeņa aizstājēju brazīlietim. Šeit variantu nav daudz un Raikonens, kurš “Ferrari” atnesa negaidītu titulu 2007.gadā ir pienācīgs kandidāts. Tomēr šokējošāks risinājums būtu Fernando Alonso pievienošanās “Red Bull”, ko ļoti vēlas nokārtot Dītrihs Matešitcs, kuram finansu līdzekļi netrūkst, un tādā gadījumā “Ferrari” ir vajadzīgs komandas līderis un arī šeit labāku variantu par Kimi Raikonenu neatrast. No otras puses neaizmirsīsim, ka pirmajā viesošanās reizē Maranello Raikonens jau sacēla pamatīgus putekļus, ignorējot vienu otru PR pasākumu un pilnībā izlecot no kopējās komandas ‘ģimeniskuma’ līnijas. Ja abas puses ir gatavas otram mēģinājumam, jācer, ka situācija būs mainījusies un abi zinās, ko no otra var sagaidīt. Daži iespējamie risinājumi no somu avīzes tiešām izklausās neticami, tomēr neaizmirsīsim, ka pāris somu žurnālisti ir ļoti tuvu stāvoši cilvēki pašam Raikonenam.
Sauber kraha priekšā
Otra šokējošā ziņa ir no “Sauber” nometnes vai precīzāk no viņu potenciālo investoru nometnes. Vācu “Bild” ziņo, ka plānotā investīciju ienākšana komandā var nenotikt un lielais darījums ir izgāzies. “НИАТ” jeb Nacionālais Aviācijas Tehnoloģiju Institūts, kas bija galvenais potenciālais investors Šveices komandā, ir pārdomājis: institūta valde ir pārliecinoši nobalsojusi pret 400 miljonu Eiro investīciju izsniegšanu šim projektam, kura rezultātā komanda faktiski nonāktu ‘krievu’ rīcībā un kas pavērtu ceļu Sergeja Sirotkina debijai Formulā 1 2014.gadā. Šobrīd “Sauber” ir kraha priekšā, jo atrodas dziļos parādos saviem piegādātājiem, tostarp “Ferrari”, kas par dzinēju piegādi nav saņēmuši jau 9 miljonus Eiro un draud pārtraukt motoru piegādi jau uz nākamo GP posmu.




