Foto: Aldis Putniņš

Lai gan Kimi Raikonens paliek šīs sezonas pilotu tirgus ‘karstākā prece’, trīs pazīmes liecina, ka “Red Bull” komandā nākamajā sezonā startēs Daniels Rikjardo un līgums varētu būt jau parakstīts.

Daniela Rikjardo debija “Red Bull” pamazām šķiet aizvien nenovēršamāka – kamēr vairāki mediji ziņo, ka līgums jau ir parakstīts, citi informē, ka austrālietis pagājušajā nedēļā veicis arī sēdekļa piemērīšanas procedūru. Šoreiz procedūrai bija īpaša nozīme, jo pastāvēja aizdomas, ka platie Rikjardo gurni īsti neietilpst Adriana Ņūveja ergonomiski veidotajā “Red Bull” kokpitā. Tieši tāpēc bija vajadzīga tika agra sēdekļa piemērīšanas stadija, lai laicīgi mašīnas dizainā veiktu nelielas korekcijas.

“Man ir plati gurni un lai arī esmu uz pamatīgas diētas, manu kaulu izmērus tas neietekmēs,” skaidroja pats Rikjardo. “Esmu dzirdējis, ka Adrianam patīk būvēt šauras mašīnas, taču es tur neko nevaru darīt. Kad parakstīju līgumu ar “Toro Rosso”, man vairākkārt veica sēdekļa piemērīšanu un pat īpaši skenēja procesu, lai konkrēto vietu kokpitā padarītu platāku un man nebūtu jāberzējas gar sienām.”

Otrs apstāklis, kas liek domāt par jau noslēgto līgumu ar “Red Bull” ir jaunums, ka Rikjardo ar savu 300 tūkstošu sterliņu mārciņu algu gadā ir pārcēlies uz Monako. Acīmredzot, prognozējot lielākus ienākumus un plānojot ietaupīt uz nodokļu rēķina, austrālietis laicīgi atradis dzīves vietu nodokļu paradīzē Montekarlo.

“Esmu ievācies Monako jau pagājušajā nedēļā,” atzina Rikjardo. “Es negatavojos to nevienam reklamēt, bet jā, varu apstiprināt, ka vairs nedzīvoju Miltonkeinā. Ja godīgi, tad okeāns un saule bija nopietnāki iemesli par nodokļiem.”

Treškārt Rikjardo ienākšanu “Red Bull” jau Beļģijā apstiprināja Marks Vēbers, kurš it kā nozlēpumaini paziņoja, ka “jaunais komandas pilots ir labas ziņas Austrālijai”. Tikmēr Kristians Hornes vēlāk atzina, ka ne jau Marks Vēbers nolīgts pilotus “Red Bull” un tāpēc masu medijiem nevajadzētu no viņa komentāriem neko lielu secināt.

1 KOMENTĀRS

  1. Nav jau nekā personiska pret šo puisi – lai jau viņam veicas. Tomēr nevar noslēpt izbrīnu, ka šā brīža top komanda iespējams paņems savā paspārnē kādu, kurš ne tikai nekad nav kāpis uz pjedestāla, bet pēc vecās punktu skaitīšanas sistēmas (kad tos deva tikai pirmajiem sešiem) vispār stāv uz nulles. Līdz šim absurdākais izvēles objekts ir bijis Masa iekš Ferrari, taču Rikjardo scenārijs to pārspētu vienos vārtos.