Foto: Aldis Putniņš

Ilgi gaidītās oficiālās ziņas par Kimi Raikonena pievienošanos “Ferrari” komandai, tika izplatītas trešdienas pēcpusdienā.

Piecas sezonas pēc tam, kad Raikonens pirms laika tika izstumts no “Ferrari” komandas, soms atgriežas Maranello. Raikonens ir parakstījis divu gadu līgumu ar komandu, kuras sastāvā viņš kļuva par pasaules čempionu 2007.gadā.

“Ferrari” mājas lapā īsā paziņojumā ir teikts, ka “Raikonens pievienosies Fernando Alonso uz divām nākamajām sezonām”. Nevar aizmirst, ka Alonso un Raikonens bija titula sāncenši arī 2005.gadā, kad soms vēl startēja “McLaren”, bet Alonso “Renault” sastāvā. Togad abiem bija pa septiņām uzvarām, bet Alonso titulu izcīnīja divus posmus pirms čempionāta beigām.

1 KOMENTĀRS

      • Nu Ivar, vārds vietā. Sliktāk gan jau ka nebūs, vismaz teorijā Buļļiem būs no kā visvairāk bīties. Katrā ziņā BŪS interesanti, gan kā Ferrari tiks galā ar diviem Megastāriem, gan redzēt ko šie abi iespēs pret RB un Merc.

  1. būs interesanti.

    vispār biedējoši spēcīgi sarkanie uz nākamo gadu nokomplektējušies… Mercedes vēl tā, bet buļļu un McLaren sastāvi uz šī fona izskatās pieticīgi gan (konstruktoru kausa, ne pilotu čempionāta ziņā runājot, tas ir).

    tagad gaidām, ko Lotus ņems vietā.

    • jā, par Lotus interesanti. Sazin – laikam GRO būs lielā iespēja, tā viš daudz ko nevarēja bīdīt uz Kimi fona, a tagad iznāk komandas veterāns! Redzēs ko viņi paņem, HUL + GRO būtu neslikta blice, bet varbūt ka pievāc MAS?

      • Sirreālas izjūtas, atceroties 2009. gadu! 🙂
        Kāpēc gan Lotus nepamēģināt Valseki? GRO vietā. Massa, protams, pieredzējis pilots, pielāgojoties jaunajam reglmentam pieredze būs vērtīga lieta. Bet Valse būtu vērts pamēģināt

    • att Bugeisha. Ja, VAL man arī ienāca prātā, bet – neprognozējams GRO + ‘zaļš’ VAL – nezinu gan. Protams, būtu jau feini dot iespēju jauniem kadriem, bet Lotus gadījumā nevar zināt ko viņi sadomā. Kimi zaudējums laikam dikti sāpīgs – skat Lotus twitter tweetu. MAS būtu diezgan neinteresanti un par viņa tech spējām ar’ daudz nekas nav zināms, uz pieredzi vien balstīties, nu nezinu. Tā kā nākošgad tik radikālas pārmaiņas, tad nez vai MAS pieredze te daudz dod, drīzāk var experimentēt ar kādu jaunu lecošo zvaigzni VAL, HUL vai DIR izskatā.

      • Vēl jau ir tas, ka Lotus vajag finanses. Kā tiem jaunajiem ar naudisko aizmuguri? Valseki ir “tukšinieks”, kā ar Hülkenbergu? Gro atbalsta TOTAL, to Lotus nevar ignorēt.

      • jā, vot tās naudas lietas…kamēr Kimi bij’ uz radara tikmēr visādi biezie tā kā gribēja maksāt lai viņš paliktu. A tagad sazin, neviens no vadošās grupas pretendentiem nevar izcelties ar biezu maku. Var jau būt ka Genii vēl iegulda piķi, bet šis projekc jau tā viņiem maxā 120 mlj, cik ta varēs vēl tērēt? Tā ka nebūs brīnums ka patur drusku sponsorēto GRO un paņem nevienam nezināmu pārsteigumu ar n’tiem mlj kabatā, piem. Jhonny Cecotto Jr vai ko tādu. Katrā ziņā Kimi zaudējums arī atbaida vai liks padomāt potenciāliem sponsoriem. Un Alissona zaudējums arī nav laba reklāma spožai nākotnei. Redzēs kas tur būs, bet dikti baidos ka Lotus var klāies diezgan plāni.

  2. Man ir tāda virspusēja sajūta, ka latviešu formula1 fanu pulkā ir tāda kā neapmierinātība ar Kimi un Alonso viena komandā. Un ja tas tā ir, tad es nesaprotu kādēļ tas tā. Nu diez vai starp pāriem Alonso&Hamiltons un Alons&Kimi ir jāliek vienādības zīme. Hamiltona gadjuma bija visticamāk Alonso ne-respekts pret jauniņo, bet Kimi un Alonso man liekas ir jau lieli puikas, kas viens otru visnotaļ ciena, abi līdzīga kalibra.

  3. Nu, labais! Izskatās, ka Ferrari pēc ilgiem gadiem beidzot nolēmuši manīt stratēģiju un no ‘viena pilota komandas’ pārtapt par divu superpilotu komandu. Var jau būt, ka tā būs īstā atslēga, lai atgrieztos virsotnē, citādi jau kuro gadu nekas nesanāk.
    Blakus tam, rādās, ka Raikonena atgriešanās ir reāli unikāla situācija Ferrari vēsturē. Jo parasti ir tikai viena iespēja izbaudīt “slavas minūti” Maranello. Ok, ir laikam bijuši pāris gadījumi, kad tur Regaconi vienu sezonu pa vidu nestartēja, Andreti kā starpkontinentālais stārs neregulāri piestaigāja, taču šāds scenārijs ar diviem pilnīgi neatkarīgiem piegājieniem šķiet nav bijis 😀

  4. Grūti, protams, pateikt, kas būs kas nākošgad komandu līmenī, jo pie šīm tehniskajām izmaiņām, tas ir melnais zirdziņš 🙂 Bet lai vai kā, zināma intriga vismaz Ferrari līmenī ir nodrošināta 🙂 Visi laimīgi diez vai būs 😛 Vai nu zebestiem vai arī Alo faniem tonis nākošgad nedaudz pieklusīs 😛 Let’s wait and see 🙂

  5. Nu malači, malači. Tādas īstas pārliecības nebija ka šamie tomēr sadūšosies uz tādu radikālu un potenciāli iespējamu turbulenci izraisošu soli. Bet laikam gribēja arī ALO parādīt ka viņš nav Visuma centrs ap ko visiem pazemīgi riņķot, un nav jau ko zaudēt – tagad vismaz Konstruktoru Kausa komisionēšana izskatās reāla. Galu galā – cik tad ilgi var ļaut tiem ‘limonādes pankiem’ piesmiet visus Lielos Leģendāros un savākt visu banku. Kautkas IR JĀDARA!

      • 🙂 par acīm nezinu. bet FUNNY Koments :). A par braukšanu gan VAR sanākt, gan citā nozīmē, bet kā Francis Tosts reiz teica Sebastjēnam Burdē – shut up and drive!

      • Nu, zināmu vardarbības devu viņi abi ir pelnījuši. Un, ja nebūs rezultāts, tad šoreiz ne jau televizors cietīs 🙂 Uz šitām abām princesēm ir izmests vairāk piķis nekā uz Šūmaheru, bet tituls pa abiem kopā tikai viens.

      • to pusfans. jā, jā. cerams ka šī afēra viņiem(vai mums – f1 faniem) atmaksāsies, bet ja KK būs viņu, tad domāajms ka Fer īpaši neskums kam tiek PK. Protams savākt abus būtu exremāli ideāli. Bet kamēr bankas maksā – kāpēc gan netērērt ko bankas maksā…Bliņ, bankas var sponsorēt šitādus pasākumus un sūdzas par grimšanu un bankrotēšanu un plēš no mums, ierindas klientiem barguss % a tērē visu to spēlējoties ar mašīnītēm!!!???!!!t

  6. hmm. Vispār no PR viedokļa Kimi Mattias ir diezgan interesantts frukts – visi piloti parasti cenša izteikt kautko konkrētu, emocionālu vai tehniski gudru, a Kimi komentāri pārsvarā izklausās pēc ‘mrlrmblrmmlnrrmrrblrm, i don’t care’, bet ap viņu vienmēr vislielākā ažiotāža lai kas arī notiek 🙂