Niko Hilkenberga svars varētu būs galvenais iemesls, kāpēc viņš nav pietiekami labs “McLaren” komandai.
Jau šīs sezonas sākumā parādījās informācija, ka Hilkenbergs kājām ir visai neērti un maz vietas “Sauber” kokpitā. Bet tagad tiek ziņots, ka “McLaren” komanda, kas sākusi izvērtēt Serhio Peresa iespējamos aizstājējus, noraizējusies arī par Hilkenberga lielo svaru – 74kg.
Pēc “Auto Motor und Sport” ziņām “McLaren” komanda pēc titulsponsora “Vodafone” zaudēšanas ir jauna galvenā atbalstītāja meklējumos un tas visdrīzāk nebūs “TelMex”, kas jau šobrīd nav pilnībā norēķinājusies šī gada ietvaros. Tā vietā tiek ziņots par “Gillette” kompāniju, kurai Hilkenberga kandidatūra šķiet krietni piemērotāka.
Tomēr Hilkenberga svars 2014.gadā, kad pašas formulas jau kļūs par aptuveni 50 kg smagākas, var nospēlēt ļaunu joku ar vācieti. Lai arī minimālais svars formulām tiek palielināts, ar to būs par maz, lai pilnībā kompensētu jauno tehnoloģiju svara paugumu.
“Es neesmu normāli ēdis jau piecus gadus,” iepriekš sūdzējās arī Marks Vēbers, kurš ir viens no garākajiem F1 pilotiem. “Minimālais svars ir pārāk mazs. Šobrīd perfekts pilota svars ir 60 līdz 65 kg.”
Hilkenbergs kopā ar Felipi Masu pretendē arī uz vietu “Lotus” komandā, kamēr “Force India” apsver iespēju atgriezt vācieti savā vienībā, nomainot Polu di Restu, kura sniegumā vērojams kritums. Tomēr “Force India” sakarā tiek runāts arī par “McLaren” jaunatnes programmas spožāko zvaigzni Kevinu Magnusenu, kurš ir ceļā uz savu Formula Renault 3.5 sēriju titulu. Nevar aizmirst, ka “McLaren” piegādā “Force India” komandai transmisijas sistēmu un hidrauliku, kas ir pietiekami kvalitatīva un dārga.
nu niko tad var jau sakt est mazak))
Ar neēšanu vien tur būs par maz. Ja cilvēks ir lielāks par vidusmēra F1 pilotu, jau pēc savas uzbūves, tad tur nekas nebūs kardināli maināms arī ieturot diētu.
Nedomāju, ka Hulkenbergam kā F1 pilotam varētu būt liekais svars. 🙂
Jātaisa kaulu operācija. Viena plauša jāizgriež utt. 🙂
Bet bāc… 60-65 kg. Tas tiešām izklausās maz…
Drīz jau tikai bulīmiķi varēs braukt f1. Šajā sakarā jau arī vajadzētu kādu noteikumu pamainīt.
hmm man jau liekas ari jocigi ar ”mclaren” sie ta saka ka spiediens nav un lai Peres attistas, bet taja pasa laika nevar iedot normalu masinu un skatas aizvietotaju, ja vinu etalons Button ir tikai nedaudz prieksa kopvertejuma.
1.formula – sīko kaulu kambaru sports! 😀 Kaut kāds svara vērotāju saiets! 😀
Jūs tak varat skatīties kādu malaizijas čempionātu rallijā, ku brauc kārtīgi vīri nu un var jau arī vietējos autosporta veidus….
F1 nekas nevar aizstāt. Tas ka brauc šketeļi, nemaina gonkas kvalitāti. Bet nu stulbi jau sanāk, ja gribi kļūt par F1 pilotu par normālu augumu vari aizmirst, un par labu ēdiena baudīšanu vēl jo vairāk 😀 Tapēc jau laikam visi tur dzer tos enerģijas dzērienus, kaut kur spēki stūrēt jādabū 😀
Vienā vārdā F1 ideālais pilots ir trennēts kurš pēc miesas uzbūves ir Ektomorfs. Iedzimts ,ka svars īpaši nemainas ēdot jebko. Viss ir miesas būvē.protams tiem ,kam miesas būve ir mezomorfā vai endomorfā ,tiem tikai diētas un ne vienmēr var palīdzēt, tāpēc lai kļūtu par augstas klases pilotu ,jābūt trennētam, iedzimtam talantam ,kā arī jau mūsdienās iedzimtam uzbūves tipam.
Tak ja kāds ir skatījies WTA tenisu, tur ir Ana Ivanovic un Serena Williams: Ana izskataas pēc niedres, ko vējš var nopūst un sver 80kg, Serēna pēc kultūristes, kura mierīgi t štangas ķagā 100kg pierautu pie zoda, a sver 69kg. Nu tak ne jau no plutonija vai urāna kādam ir kauli!!! Vai tiešām F1 ir nonākuši līdz tam, kā tās apļa jāšanas sportā, kur tie žokeji ir sīkas gnīdas? 🙂
hei,hei…Ivanovičai tāpat, kā Serēnai 69kg. Tikai augums 1.84, tur tas niedres efekts 🙂
Es to lasīju kādus 3mēn atpakaļ, un tā kā ar Anu neesu pazīstams, paprasīt nevarēšu :), labi, jābeidz piemēslot F1 diskusijas ar WTA drazu., Sorrī Aldi un pārējie! 🙁