Kā jau tika prognozēts, “Caterham” komanda šodien ir paziņojusi savu pilotu sastāvu. Vienības sastāvā 2014.gadā startēs Kamui Kobajaši un debitants Markuss Ēriksons.
Kobajaši pavadīja sezonu ārpus Formula 1 čempionāta un “Ferrari” sastāvā startēja GT klasē WEC čempionātā. Savulaik 27 gadus vecais japānis debitēja F1 “Toyota” vienībā, bet no 2010. līdz 2012.gadam startēja “Sauber” sastāvā.
“Tā ir lieliska sajūta būt atpakaļ Formulā 1 un esmu ļoti apmierināts ar šo darījumu ar “Caterham”,” skaidroja Kobajaši. “Mani iespaidoja viņu vīzija par to, kur virzās komanda un kādi ieguldījumi jau ir veikti, lai vienība nonāktu līdz saviem mērķiem. Pirmo reizi komandas fabriku Līfīldā es apmeklēju pirms Ziemassvētkiem un izjutu, cik izsalkusi pēc panākumiem ir “Caterham”.”
Tostarp 23 gadus vecais zviedrs Markuss Ēriksons pēdējās četras sezonas pavadīja GP2 čempionātā, kur pērn ieņēma sesto vietu, kas bija labākais viņa rezultāts šajos četros gados. Tomēr pirms 2013.gada sezonas daudzi sagaidīja no Ēriksona cīņu par titulu, jo viņš DAMS sastāvā nomainīja čempionu Davide Valseki. Ēriksonam jau ir neliela pieredze ar F1 formulu – 2009.gadā gadā viņš piedalījās debitantu testos “Brawn GP” sastāvā un šo godu ieguva par savu titulu Japāņu Formula 3 čempionātā. Ēriksons kļūs par pirmo zviedru pilotu Formulā 1, kopš Stefana Johansona, kura karjera beidzās 1991.gadā.
“Par šo dienu esmu ļoti lepns,” skaidroja Ēriksons. “Man jāsaka liels paldies visiem, kas palīdzēja piepildīties manam F1 sapnim. Es nevaru sagaidīt jauno sezonu un pirmo sacīksti Austrālijā.”
Par komandas rezerves un testu pilotiem ir nosaukti holandietis Robins Frinss un amerikānis Aleksandrs Rosi, kurš kopā ar Rio Harjanto pārstāvēs “Caterham” komandu GP2 čempionātā.
Kobajaši pērn ar savu akciju ‘Kamui Support’ savāca €8m, bet tik un tā netika pie vietas F1, bet šogad ar to pietika, lai iekļūtu Caterham. Kreizī cenas!
Kas pa sponsoru stavu japanim? ja pienjemsim piks netika uz priekshu.zinu ka kamuji kobajashi sponsori bija ka sakot fani,kas naudu salasija.vai ari vinsh atrada lielaaku sponsoru
Lūk, kas mani pārsteidz, tad tas ir skandināvu braucēju regulārais īpatsvars 1.formulā. Labi, ar Raikonenu viss ir skaidrs, taču šie pārējie džentlmeņi, kā Botass, Magnusens un tagad arī šis Ēriksons, rada zināmu izbrīnu. Kā un kur viņi rauj finanses? Daudzi lielvalstu piloti nāk un iet (vēl vairāk nemaz līdz F1 neatnāk), skat – pat japāņiem savā 120 miljonu iedzīvotāju supervalstī jāvāc līdzjutēju ziedojumi. Tikmēr taupīgie skandināvu ‘sociālisti’ vēsā mierā izpērk tukšās vietas klasiskajās komerc-komandās.
Nē, man, protams, ir prieks, ka 1.formulā brauc mūsu reģiona čaļi, nevis kaut kādi čučmeki no Austrumu vai Dienvidamerikas valstīm, tomēr jautājums paliek atklāts – KĀ?
Kobajaši esot izvēlējies nr.10, bet Ēriksons Nr.9 savai F1 karjerai.
luuk ko krievi raksta pa japaani! ——->Не сумев в прошлом году найти место в Формуле 1, Камуи Кобаяши подписал контракт с Ferrari на выступления в категории GTE-Pro в чемпионате мира по гонкам на выносливость. Отвечая сегодня на вопросы журналистов, японский гонщик рассказал, что итальянская команда предлагала ему контракт на 2014 год, и ее руководитель Стефано Доменикали остался недоволен решением Камуи перейти в Caterham.
«Мне 27 лет, и я еще могу выступать в Формуле 1, – приводит слова Камуи Кобаяши британский Autosport. – Именно поэтому я предпочёл вернуться в Ф1. В Ferrari мне предлагали контракт, и Стефано остался недоволен тем, что я его отклонил. Это только мое решение выступать за Caterham. Я пошел на риск, но это важно для меня».
Камуи Кобаяши добавил, что не будет получать зарплату за выступления в Caterham.
Nez kam veiksmes vēlējumi būtu vairāk noderīgi – abiem jaunekļiem vai Caterham?