Pols di Resta 2014.gada sezonā atgriezīsies DTM sērijās, kur startēs “Mercedes” sastāvā.
Pols di Resta šogad zaudēja vietu “Force India” sastāvā, kur viņu izkonkurēja Serhio Peress un Niko Hilkenbergs. Līdz ar to skotam nācās meklēt citu karjeras turpinājumu un atgriešanās DTM, kur 2010.gadā viņš kļuva par čempionu, likās loģiskākais solis. Pols di Resta jau ir piedalījies “Mercedes” testos, kas šajā nedēļā norisinās Algarves trasē.
“Esmu sajūsmā par iepsēju atgriezties DTM, tomēr nebūs viegli, jo kopš 2010.gadā viss ir gājis uz priekšu,” paziņoja skots. “Sacīkstes ir mans darbs, tomēr es vēlos izbaudīt sacīkstes un šeit es varēšu izbaudīt visvairāk. Esmu atpakaļ DTM, kur man būs citi mērķi un uzdevumi, jo esmu vadošā komandā, kas cīnās par uzvarām. Es neesmu stāvējis uz goda pjedestāla jau trīs gadus, lai gan Formulā 1 es pāris reizes biju ļoti tuvu tam. Mans mērķis ir izcīnīt uzvaru jau pirmajā sacīkstē, jo nevēlos dot sev laiku atkal iejusties. Es biju pēdējais pilots, kas šeit izcīnīja titulu “Mercedes” komandai un galvenais iemesls, kāpēc viņi atkal nolīga mani ir vēlme atgriezt šo titulu savās rokās.”
Pola di Restas DTM karjera (2007.-2010.gads):
Sacīkstes: 42
Uzvaras: 6
Pole: 6
Pjedestāli: 21
Ātrākie apļi: 7
Čempiona tituli: 1 (2010)
lai veicas!
Di Resta cer, ka Mercedes viņam nodrošinās arī iespēju testiem/piektdienas treniņiem F1 komandas sastāvā un caur to būs iespēja saglabāt saikni un, iespējams, atgriezties F1. Pēdējos gados vairāki piloti ir spējuši atgriezties – Kobajaši, Zutils, Hilkenbergs, Haidfelds, B.Senna, Kovalainens. Tas bija viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc viņš negāja uz IndyCar + vēl bažas par drošību ovālos. Nevar noniecināt arī DTM – ļoti augts komandu profesionālais līmenis, piloti visai vienlīdzīgi un popularitāte Eiropā ļoti augsta.
DTM fričiem ir vēl svētāka lieta nekā jenķiem NASCAR! DTM mašīnas ir otras tehniski kompicētākās pēc F1, DRS ieviešana tās gonkas padarīja vēl mazliet interesantākas un ja vēl nākamgad pievienojās 2 japošku ražotāji, tad pat popularitāte varētu pieaugt līdz F1 līmenim. Katrā ziņā, džungurs DTM apgrozās lielāks nekā WTCC un GT1, GT3 klasēs, tā kā Di Resta ir izdarījis pareizo izvēli.