“Ferrari” tehniskais direktors Džeimss Alisons uzskata, ka jaunie modeļi līdz sezonas sākumam kļūs ievērojami ātrāki.

Lai gan Džensons Batons nesen salīdzināja jauno Formula 1 modeļu ātrumu ar GP2 sēriju formulām, nevar aizmirst, ka pirmajos testos komandas galveno uzmanību pievērsa izturībai un neizmantoja pilnu dzinēja jaudu. Tā rezultātā apļa laiki testos bija ap sešām sekundēm lēnāki nekā pērn, kas lika aizdomāties arī daudziem līdzjutējiem.

Tomēr jau nākamos Bahreinas testos jauno modeļu ātrums spers platu soli uz priekšu un situācija par to, kādi apļu laiki mūs varētu sagaidīt pirmajā posmā Melburnā, būs skaidrāka. “Ferrari” tehniskais direktors Džeimss Alisons uzskata, ka apļa laiki būs ļoti līdzīgi pērnā gada rezultātiem.

“Paskatietis kaut vai uz aizmugurējo antispārnu izmēriem – tie atgādināja Kanādas specifikāciju (zems piespiedējspēka līmenis),” skaidroja Alisons. “Tas mums parāda, kur mēs esam ar 2014.gada modeļu piespiedējspēka līmeni. Taču jaunie noteikumi atver arī jaunas iespējas, tāpēc domāju, ka piespiedējspēka atgūšanas tempi būs ļoti strauji.”

Vairums komandu Heresas testos izmantoja pamata aerodinamisko paketi un strādāja pie dzinēja un izturības lietām, kamēr atlikušajos testos krietni lielāka uzmanība tiks pievērsta arī aerodinamikai un piespiedējspēka atgūšanai, kas atsauksies apļa laikos.