Nirburgringas trase acīmredzot ir tikusi pārdota par cenu starp 60 un 70 miljoniem Eiro. Vēl šonedēļ Bernijs Eklstons apstiprināja, ka viņa 50 miljonu ASV dolāru piedāvājums vairāksolīšanā ir ticis pārsolīts un šobrīd vācu speciālizētā biznesa prese raksta, ka lielāko summu par slaveno trasi piedāvājusi privātā kompānija no Majami “HIG Capital”. Trasē ietilpst ne tikai sacīkšu komplekss, bet arī izklaides parks un vairākas viesnīcas. Īpašnieki gan esot vēlējušies no pārdošanas iegūt trīs ciparu skaitļu summu. Kamēr “HIG Capital” atteicās sniegt komentārus, Eklstons uz jautājumu vai Nirburgringa būs nākamā gada F1 kalendārā, atbildēja: “Tas atkarīgs no tā, kurš to nopirks.”

Sūzija Volfa, kas šogad turpinās pildīt testu pilota amatu “Williams” komandā un piedalīsies arī piektdienu treniņos Silverstonā un Hokenheimā, ir atzinusi, ka noteikti pamestu sacīkstes, ja viņai piedzimtu bērns. Volfa (meitas uzvārdā Stodarte), kura ir sieva “Mercedes” vadītājam Toto Volfam, atzina, ka sievietēm joprojām ir grūti izsisties šajā sporta veidā, kur tik nospiedoši dominē vīrieši. “Dalība Formula 1 sacīkstēs vienmēr ir bijis mans mērķis,” skaidroja Volfa. “Tagad es esmu vienu soli tuvāk. Tomēr es nekad vairs nepiedalīšos sacīkstēs tiklīdz kļūšu par māti, jo nedrīkst pakļaut tādam riskam bērnu, kurš paļaujas uz savu māti. Šobrīd es mīlu savu dzīvi, taču varētu pienākt tāds brīdis, kad vajadzība pēc bērna kļūs lielāka par vajadzību pēc sacīkstēm.”

“Red Bull” komandas darbinieki ‘vergo cauru diennakti’, lai atrisinātu komandas tehniskās problēmas pirms pirmā posma Austrālijā. Kamēr pastāv problēmas ar “Renault” V6 dzinēja ERS sistēmām un RB10 modeļa dzesēšanas sistēmu, pats Adriana Ņūvija jaunais lolojums jau ir ieguvis konkurentu atzinību. No aerodinamiskā viedokļa RB10 atkal ir viena no labākajām un to pierāda formulas ātrums līkumos – testos Bahreinā Daniels Rikjardo apdzina Džensonu Batonu ātrajā 11.līkumā pa ārmalu vietā, kas pārsteidza britu pilotu. Tomēr pirms RB10 potenciālu varēsim novērtēt pa īstam, “Red Bull” un “Renault” jāatrisina dzinēja elektronikas programmatūras problēmas, paziņoja Helmuts Marko: “Mums ļoti daudz darāmā. Jo īpaši tas attiecas uz puišiem, kas strādā ar dzinēja programmatūru – viņi vergo pa 18 stundu maiņām. Mēs uzvaram kopā un arī smagi strādājam visi kopā.”